HUB USB jak to zjesc?

Data: 2010-10-29 14:04:15
Autor: sam jestem
HUB USB jak to zjesc?
Potrzebuję HUB, rozgałęźnik USB. Zabrakło mi wejść USB w komputerze, mam jedynie 3, a znacznie więcej urządzeń
(odbiornik myszy, odbiornik klawiatury, drukarka, telefon, aparat foto, pendrivy, dysk)
Nie znam się na tym kompletnie, ktoś mi sugerował że HUB ma być aktywny, a ja nawet nie wiem, jakie mogą być inne.

Proszę, czy możecie mi polecić co mam kupić? Wymagania:
- wystarczy mi jak zyskam na tym HUBie conajmniej 3 lub 4 nowe wejścia USB (więcej = lepiej)
- jeśli to możliwe żeby był na przynajmniej 20 centymetrowym przewodzie dla wygody operowania i podłączania.
- niedrogi i niezawodny

Jesli na coś mam zwrócić uwagę to proszę o podpowiedzi.
Proszę o konkretne wskazanie, nawet z linkiem z allegro (nie traktowac jako spamu, bo sam o to proszę, nikt sie nie narzuca ze swoimi ogloszeniami).
Bardzo dziękuję za pomoc.

+++

A przy okazji:
ja sam sprzedaję różne szpargały i drobiazgi komputerowo - elektroniczne
- może komuś się coś przyda - takie rzeczy:

NOWA pamięć DDR 1GB 1 GiB do laptopa - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1291767032.html

Modem USB HUAWEI -Teraz 20zł
http://allegro.pl/i1287642533.html

SAGEM adapter do bezprzewodowej łączności z LiveBoxem NEOSTRADA WiFi - Teraz 29zł
http://allegro.pl/i1287642556.html

HP C4103A Hewlett Packard port IR INFRA RED - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1290107203.html

Zabezpieczenie ferryt dławik - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602030.html

Mikrofon komputerowy - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602080.html

Przedłużacz audio jack-jack - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602044.html

Taśmy do drukarek igłowych OKI - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602015.html
http://allegro.pl/i1296602033.html

Taśma do drukarki igłowej PANASONIC - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602058.html
http://allegro.pl/i1296602063.html

Rozdzielacz telefoniczny do RJ  - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1287642545.html

Pilot uniwersalny? - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1288669456.html

Wentylator ARTIC COOLING - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602026.html

Wentylator - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602068.html

Adapter elektryczny do gniazdek USA i ANG - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1291767033.html

Nawet nie wiem co to, wydaje mi sie ze do podczeriweni - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602022.html

To jest dziwne, nie wiem czy dobrze opisalem - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1296602036.html

+++

Część ogłoszeniowa (linki allegro) - przy okazji, incydentalnie, tylko raz i więcej nie będę zamieszczał.
Za pomoc z HUBem z góry dziękuję.
Pozdrawiam
sam jestem

Data: 2010-10-29 14:13:53
Autor: sam jestem
HUB USB jak to zjesc?
Użytkownik "sam jestem" <janke@vp.pl> napisał w wiadomości news:iaed7u$d96$1news.onet.pl...

Potrzebuję HUB, rozgałęźnik USB. Zabrakło mi wejść USB w komputerze, mam jedynie 3, a znacznie więcej urządzeń
HUB ma być aktywny:
- wystarczy mi jak zyskam na tym HUBie conajmniej 3 lub 4 nowe wejścia USB - jeśli to możliwe żeby był na przynajmniej 20 centymetrowym przewodzie
Proszę o konkretne wskazanie, nawet z linkiem z allegro
+++
> NOWA pamięć DDR 1GB 1 GiB do laptopa - Teraz 1zł
http://allegro.pl/i1291767032.html

Podałem zły link, i wyszła głupota - pamięć 1GB jest tutaj:

http://allegro.pl/i1296602054.html

A pytanie prośba o HUB - nadal aktualne, dziekuję za pomoc z tym urzadzeniem

sam jestem

Data: 2010-10-29 14:39:21
Autor: Jacek
HUB USB jak to zjesc?