HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia peł na prędkość

Data: 2017-06-30 19:08:29
Autor: Sebastian Biały
HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia peł na prędkość
Cześć.

Mam urządzenie dośc wymagające, analizator stanów cyfrowych. Wykorzystuje prawie całe pasmo USB2.0.

Wpinam go przez taniego HUBa i mam to pasmo obcięte o - zgaduje - jakięs 30%.

Trudno mi uwierzyć że tyle zajmuje pakowanie ramek, przypuszczam że się nie wyrabia i tyle.

Moje pytanie brzmi: czy HUB usb w jakiś opisany leganie sposób obniża pasmo czy też to tylko tanie tak mają?

PS. oczywiscie do huba poza analizatorem nic wpiete nie jest.

HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia peł na prędkość