HUD ...

Data: 2016-12-02 22:01:38
Autor: re
HUD ...
Hello World :-)

Szukam kamerki, ale jak to często bywa zeszło z tematu i HUD wpadł mi w oko.

Na manowce wyprowadził mnie http://niusy.pl/@allegro.pl/9vq ale szybko wpadłem, że zablokuje mi gniazdo OBD2 i trafiłem na nieco inny X3, taki właśnie z Bluetoothem, że podłącza się do OBD2, ale dalej można sobie korzystać za pomocą tego BT. Ale tak sobie myślę, że może dalej czegoś nie wiem i powinienem się jeszcze porozglądać. Może np są takie co można na nich cokolwiek wyświetlać a nie tylko to, co przewidział producent.

Ktoś coś ?

Data: 2016-12-03 12:09:34
Autor: Scobowski
HUD ...
W dniu 02.12.2016 o 22:01, re pisze:

oglądałem na aliexpresssie, ale nie urzekło mnie to jednak.
A od wiosny będę miał "wbudowany".

Data: 2016-12-03 15:20:05
Autor: Myjk
HUD ...
Sat, 3 Dec 2016 12:09:34 +0100, Scobowski
A od wiosny będę miał "wbudowany".

http://www.tomtop.com/diagnostic-tools-1654/p-k4557.html
+smarkfon

Myślałem coby nie zassać sobie tego na próbę i zestawić z wakujacym już
obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się
da podciągnąć.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-12-04 18:14:16
Autor: Scobowski
HUD ...
W dniu 03.12.2016 o 15:20, Myjk pisze:
[...]

Ciekawe to jest.
Podziel się wrażeniami, jak sciągniesz.

Data: 2016-12-04 20:38:03
Autor: Przyjazny
HUD ...
On 2016-12-03 14:20, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Myślałem coby nie zassać sobie tego na próbę i zestawić z wakujacym już
obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się
da podciągnąć.

Telefon z IPSem się w ogóle nie nadaje, bo czarny za bardzo świeci.
Nawet TN wali po oczach w nocy. Trzeba by mieć jakiegoś AmoLED albo coś
w te klocki z rozsądnym driverem żeby czarny to były naprawde wyłączone
diodki, np. w Lumi 1020 jest źle zrobione i przy minimalnej jasności
trochę czarny świeci. Innych AmoLEDów nie mam, może inne lepiej
sterowane.

Data: 2016-12-05 09:07:38
Autor: Myjk
HUD ...
Sun, 4 Dec 2016 20:38:03 +0000 (UTC), Przyjazny
Telefon z IPSem się w ogóle nie nadaje, bo czarny za bardzo świeci.

Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem. --
Pozdor
Myjk

Data: 2016-12-05 22:18:43
Autor: Przyjazny
HUD ...
On 2016-12-05 08:07, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Sun, 4 Dec 2016 20:38:03 +0000 (UTC), Przyjazny
Telefon z IPSem się w ogóle nie nadaje, bo czarny za bardzo świeci.

Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem.

Szkoda że nie napisełeś z jakim telefonem...

Data: 2016-12-06 12:49:11
Autor: Myjk
HUD ...
Mon, 5 Dec 2016 22:18:43 +0000 (UTC), Przyjazny
Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem.
Szkoda że nie napisełeś z jakim telefonem...

Napisałem, z Nexusem 4.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-12-06 20:06:04
Autor: Przyjazny
HUD ...
On 2016-12-06 11:49, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Mon, 5 Dec 2016 22:18:43 +0000 (UTC), Przyjazny
Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem.
Szkoda że nie napisełeś z jakim telefonem...

Napisałem, z Nexusem 4.

Nie, nie napisałeś. Napisałeś, że myślisz nad użyciem Nexusa.

A bardziej w temacie - nie odbija się za bardzo świecący czarny, czy
ułożyłeś pod jakimś kątem innym niż 45* do szyby, czy używałeś
magicznej folii czy tylko szyby?

Data: 2016-12-07 08:49:12
Autor: Myjk
HUD ...
Tue, 6 Dec 2016 20:06:04 +0000 (UTC), Przyjazny
Nie, nie napisałeś. Napisałeś, że myślisz nad użyciem Nexusa.

Użyciem na stałe z tym "wynalazkiem", wakującego obecnie, a wcześniej  użytkowego telefonu, który także służył w aucie.

A bardziej w temacie - nie odbija się za bardzo świecący czarny, czy
ułożyłeś pod jakimś kątem innym niż 45* do szyby, czy używałeś
magicznej folii czy tylko szyby?

Nie zanotowałem aby świecący czarny bardzo przeszkadzał. Zdecydowanie
bardziej rzucały się w oczy światła pojazdów z naprzeciwka i jadących w tym
samym kierunku. Nie używałem żadnych dodatków, tylko szyba i, aby tylko nie
zjechał, rzucony telefon na podszybie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-12-05 02:29:28
Autor: re
HUD ...

Użytkownik "Myjk"

A od wiosny będę miał "wbudowany".

http://www.tomtop.com/diagnostic-tools-1654/p-k4557.html
+smarkfon
-- -
Włączam witrynę, procesor zaczyna mielić. Co to za syf ?

[...]
I sądzisz, że to porównywalne z normalnym HUD'em ?

Data: 2016-12-05 13:29:01
Autor: T.
HUD ...
W dniu 2016-12-03 o 15:20, Myjk pisze:
[...]

Ciekawe, jak oni realizują odbicie obrazu - na ilustracjach widać, że w telefonie obraz jest normalny, a na tym ustrojstwie - też (a nie odbity). Cuda jakieś?
I druga sprawa - jesli to coś jest niemal przed nosem kierującego a obraz jest po prostu odbiciem, to szybka musi być pochylona pod katem niemal 45 stopni, co znacznie zmniejsza widziane pole. Mam rację?
T.

Data: 2016-12-05 16:18:55
Autor: masti
HUD ...
T. wrote:

[...]

cuda photoshopa :)

I druga sprawa - jesli to coś jest niemal przed nosem kierującego a obraz jest po prostu odbiciem, to szybka musi być pochylona pod katem niemal 45 stopni, co znacznie zmniejsza widziane pole. Mam rację?

nie

Data: 2016-12-05 02:25:07
Autor: re
HUD ...

Użytkownik "Scobowski"

oglądałem na aliexpresssie, ale nie urzekło mnie to jednak.
-- -
W sensie ?

Data: 2016-12-05 21:04:47
Autor: Scobowski
HUD ...
W dniu 05.12.2016 o 02:25, re pisze:

-- -
Jestem upierfdliwcem i nie potrafię zadać po ludzku pytania. Napisze więc, jak na chama przystało: W sensie ?

Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.

A od wiosny będę miał "wbudowany".
-- -
W sensie ?

Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.

Data: 2016-12-05 22:55:15
Autor: re
HUD ...

Użytkownik "Scobowski"

W dniu 05.12.2016 o 02:25, re pisze:

-- -
Jestem upierfdliwcem i nie potrafię zadać po ludzku pytania. Napisze więc, jak na chama przystało: W sensie ?

Jest jakiś problem z korzystaniem z grup ???

Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.
-- -
Chyba zgubiłem wątek. Ja sugerowałem normalny HUD a nie telefon bo właśnie od początku wydaje mi się, że telefon nie jest dedykowany i będzie działał tak sobie. Ale mogę wszystkiego spróbować, święta idą :-)

A od wiosny będę miał "wbudowany".
-- -
W sensie ?

Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.
-- -
To nie wiem po co dawałeś cudzysłów, ale skoro się wyjaśniło to ok.

Data: 2016-12-05 23:38:04
Autor: przemek.jedrzejczak
HUD ...
-- Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.

w optymalnych warunkach OLED/AMOLED ujdzie od biedy ale ten wbudowany sprawdza sie prawie zawsze

-- Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.

12 lat temu widzialem to w jakims BMW az dziwne ze ta technologia tak powoli sie rozwija

P.

Data: 2016-12-08 07:28:43
Autor: ddddddddddddd
HUD ...
W dniu 06.12.2016 o 08:38, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

bo to w sumie taki bajer, fajny jak jedziesz z nawigacją fabryczną - ale z nią coraz rzadziej jeżdżę, bo w kraju to lepiej odpalić coś co ominie korki...
a w 12-letnim aucie wygląda to tak:
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/P0036154.JPG

Łukasz

Data: 2016-12-05 17:28:45
Autor: Zenek Kapelinder
HUD ...
Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki. Jeden jak szybko sie jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

Data: 2016-12-06 10:06:31
Autor: masti
HUD ...
Zenek Kapelinder wrote:

Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki. Jeden jak szybko sie jedzie
a po co? przecież dobry kierowca wie ze jedzie bezpiecznie

Data: 2016-12-06 12:23:16
Autor: J.F.
HUD ...
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Pozabijacie sie z tymi wynalazkami.
W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki. Jeden jak szybko sie jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

Nad tym pierwszym bym sie zastanowil.
Bez drugiego tez sobie radzilem - po 300km na liczniku czas zatankowac LPG.
No ale rezerwe mialem na jakies 800km, to mi brak paliwa podstawowego nie byl grozny :-)

J.

Data: 2016-12-06 23:10:56
Autor: 007
HUD ...
J.F. w <news:58469fa9$0$660$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Ty j... trollu, zrezygnowałes ze wskaźnika paliwa na rzecz innego...

No ale rezerwe mialem na jakies 800km,

I znowu trollujesz -- skąd wiedziałes ile masz rezerwy, skoro "wyciąłeś"
wskaźnik, czyżbys korzystał z kolejnego wskaźnika np, wagi?

Weź sie ogarnij, bo coraz częściej piszesz tylko, zeby pisać.

--
'Tom N'

Data: 2016-12-06 15:14:15
Autor: Zenek Kapelinder
HUD ...
Cienki bolek jestes. Odpisze Ci ze mial cztery banki po 20 litrow.

Data: 2016-12-07 10:45:12
Autor: J.F.
HUD ...
Użytkownik "007"  napisał w wiadomości grup
J.F. w
[...]

Owszem, ale nie paliwa.
Poza tym 300km to moge wedle drogowskazow odmierzac :-)

No ale rezerwe mialem na jakies 800km,
I znowu trollujesz -- skąd wiedziałes ile masz rezerwy, skoro "wyciąłeś"
wskaźnik, czyżbys korzystał z kolejnego wskaźnika np, wagi?

Skoro rok ostatnio zatankowalem do pelna, a od tego czasu benzyny nie uzywalem, to powinno na ~800 km starczyc :-)

No dobra, po paru latac sie robi problem - mozna juz dotankowac benzyne, czy glupio to bedzie wygladalo, jak pol litra wejdzie :-)

J.

Data: 2016-12-06 14:03:50
Autor: Adam
HUD ...
Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki. Jeden jak szybko sie jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

E, tam.
Wystarczy jeden wskaźnik: za szybko.

Przecież były autka (DKW? Trabant?) w których poziom paliwa sprawdzało się patykiem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-12-06 06:11:01
Autor: Zenek Kapelinder
HUD ...
Mialy jeszcze zelazna rezerwe. Bezcenne bylo rzucenie sie na fotel pasazera zeby stwierdzic ze przy tankowaniu nie przestawilem zaworka z rezerwy na zbiornik.

Data: 2016-12-06 18:57:25
Autor: Mateusz Bogusz
HUD ...
Mialy jeszcze zelazna rezerwe. Bezcenne bylo rzucenie sie na fotel pasazera zeby stwierdzic ze przy tankowaniu nie przestawilem zaworka z rezerwy na zbiornik.

A ja myślałem że to tylko w motocyklach było :-D

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

HUD ...