HUDY w Polsce

Data: 2012-07-02 02:56:01
Autor: Titus Atomicus
HUDY w Polsce
Witam,
A Hudy pojawil sie w Polsce. Dwa sklepy. Jeden w Poznaniu, drugi w Katowicach...
www.hudysport.pl
--
TA

Data: 2012-07-03 18:18:22
Autor: Marcin Lubojański
HUDY w Polsce
W dniu 2012-07-02 02:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A Hudy pojawil sie w Polsce. Dwa sklepy. Jeden w Poznaniu, drugi w
Katowicach...
www.hudysport.pl

I działają czeskie/słowackie karty zniżkowe :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-07-30 12:37:44
Autor: Titus Atomicus
HUDY w Polsce
In article <jsv60e$869$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Lubojański <marcin.lubojanski@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Katowicach...
> www.hudysport.pl

I działają czeskie/słowackie karty zniżkowe :D

Ano, 7%.
Tylko ze wysylka nie jest gratis.
Ale i tak wreszcie kupie te soursy... Cena rewelacyjna.
--
TA

Data: 2012-07-31 00:45:16
Autor: Slawomir Gorniak
HUDY w Polsce
On Monday, July 30, 2012 1:37:44 PM UTC+3, (unknown) wrote:
Ale i tak wreszcie kupie te soursy... Cena rewelacyjna.

Hm faktycznie. Miesiac temu kupilem kolejne classic'i w Sherpie za 188 zl w jakiejs super-promocji, a tu 185 bez zadnej znizki..

S.

Data: 2012-08-02 15:25:06
Autor: Marcin Lubojański
HUDY w Polsce
W dniu 2012-07-30 12:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Ano, 7%.
Tylko ze wysylka nie jest gratis.
Ale i tak wreszcie kupie te soursy... Cena rewelacyjna.

Mi po pół roku "zielona kropka" zlazła :/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-08-07 15:56:37
Autor: Titus Atomicus
HUDY w Polsce
In article <jvdv3i$a3h$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> Tylko ze wysylka nie jest gratis.
> Ale i tak wreszcie kupie te soursy... Cena rewelacyjna.

Mi po pół roku "zielona kropka" zlazła :/

A smierdza?
--
TA

Data: 2012-08-10 04:53:45
Autor: Slawomir Gorniak
HUDY w Polsce
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 16:56:37 UTC+3 użytkownik (Nieznane) napisał:
> Mi po p� roku "zielona kropka" zlaz�a :/
A smierdza?

Nie wiem jak wam, ale mnie source'y nigdy sie klasycznie nie zasmiardly. Problem z jedna para mialem gdy kiedys dopuscilem do splesnienia paskow, brzydki zapach odpuscil po wielokrotnym namaczaniu.

Co do kropki, pierwsze source'y wytrzymaly ponad trzy lata z kropka (!!), nie wytrzymaly za to paski. W Podrozniku wyslali do dystrybutora, po czym bez problemu wymienili na nowe. Te juz mialy nowsza wersje kropki, zeszla po niecalym roku, podobnie jak kolejna. Przy okazji ku mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze paski w classic'ach jednak nie ida przez cala podeszwe, choc trzymanie puscilo tuz przed calkowitym przetarciem samego paska powyzej.

S.

Data: 2012-09-05 09:44:16
Autor: Doczu
HUDY w Polsce
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 15:56:37 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

A smierdza?

Moje Source Streamy Classic pomimo piątego roku nadal mają kropkę (choć już pomału  się ściera) i nie śmierdzą starą skarpetą. Nie pachną też już wanilią jak nówki, ale nie ma jakiegoś nieprzyjemnego zapachu. Paski już zaczynają się przecierać, ale może jeszcze przyszły sezon przetrzymają.
Mega zadowolony jestem z tych sandałów. Kolejne tez będą Streamy, ale już nie oczekuję, że będą równie udane, bo co rusz czytam opinie, że szybko kropka się ściera lub że szybko śmierdzą :(

Data: 2012-08-07 15:56:17
Autor: Titus Atomicus
HUDY w Polsce
In article <Titus_Atomicus-705F9D.12374430072012@news.atman.pl>,

> [...]

Ano, 7%.
Tylko ze wysylka nie jest gratis.
Ale i tak wreszcie kupie te soursy... Cena rewelacyjna.

No to chcialem ich pochwalic. Zaczal dzialac ich sklep internetowy.
Wczoraj rano zlozylem zamowienie i wykonalem przelew. I juz dzis rano przyszla paczka (poczta polska, priotytet, nie zaden kurier). Szkoda tylko ze darmowa przesylka na karte rabatowa dziala przy zamowieniach w czeskim Hudym a w polskim juz nie. Z drugiej strony - oplata za paczke niewysoka - 9zl.
--
TA

Data: 2012-07-11 22:55:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HUDY w Polsce
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 02 Jul 2012 02:56:01 +0200,
pl.rec.gory:
Witam,
A Hudy pojawil sie w Polsce. Dwa sklepy. Jeden w Poznaniu, drugi w Katowicach...
www.hudysport.pl

I ten katowicki ma pozakatalogowe, stosunkowo niedrogie, plecaki Deutera.

--
Pozdrowienia,

HUDY w Polsce