HURAGAN wraca

Data: 2012-04-10 14:26:02
Autor: Titus Atomicus
HURAGAN wraca
Witam,
Takie cos:
<http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=2240973929&ars_source=ars&ars_socke
t_id=5&ars_rule_id=72>
Ale czy to rzeczywiscie taki rarytas?
I skad oni wzieli 6-rzedowy wspolczesny osprzet?
TA

Data: 2012-04-10 14:35:45
Autor: ...::QRT::...
HURAGAN wraca
Dnia Tue, 10 Apr 2012 14:26:02 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

a skąd Ci przysło do głowy ze to rarytas ? Toż to waży 13 kg i ma ramę na kołach 26!

Data: 2012-04-10 15:09:17
Autor: Fabian
HURAGAN wraca
napisał(a):

[...]

Na tym w czyśćcu jeżdżą aby odkupić swoje winy :)

Fabian.

Data: 2012-04-10 17:08:27
Autor: Titus Atomicus
HURAGAN wraca
In article <jm1bdt$56u$2@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

On 10.04.2012 14:35, ...::QRT::... wrote:

> a skąd Ci przysło do głowy ze to rarytas ?
> Toż to waży 13 kg i ma ramę na kołach 26!

Na tym w czyśćcu jeżdżą aby odkupić swoje winy :)

26 cali? Nie zwrocilem uwagi. :-(
Myslalem ze to szosowy rowerek - odswiezona wersja kultowego Huragana.

TA

Data: 2012-04-10 16:05:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HURAGAN wraca
....::QRT::..., Tue, 10 Apr 2012 14:35:45 +0200, pl.rec.rowery:
napisał(a):

[...]

Przecież to TA, specjalista od obsługi KFa, człowiek który w całym życiu
zrobił mniej kilometrów niż ja w tym roku, kolekcjoner liczników, który do
końca życia będzie przeżywał jeden wyjazd (przyznaję - duży. Ale jeden),
jednym słowem, dupa a nie alpinista. Czy jak to szło.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-10 07:59:45
Autor: Jerzy Kot
HURAGAN wraca
On 10 Kwi, 16:05, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Masz klasę.
A swoja drogą dlaczego akurat musisz popisywać sie tutaj? Nie lepszym
miejscem dla ciebie byłby klozet ?

Data: 2012-04-10 16:18:09
Autor: Fabian
HURAGAN wraca
On 10.04.2012 16:05, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Przecież to TA, specjalista od obsługi KFa, człowiek który w całym życiu
zrobił mniej kilometrów niż ja w tym roku, kolekcjoner liczników, który do

A podzielisz się wiedzą ile już kilometrów zrobiłeś w tym roku? ;)

Fabian.

Data: 2012-04-10 17:00:43
Autor: Titus Atomicus
HURAGAN wraca
In article <jm1ff1$bmm$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> zrobił mniej kilometrów niż ja w tym roku, kolekcjoner liczników, który do

A podzielisz się wiedzą ile już kilometrów zrobiłeś w tym roku? ;)

Bardzo prosze o niewyciaganie tego zasmarkanego zakompleksionego trolla w tym watku.

TA

Data: 2012-04-11 17:14:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HURAGAN wraca
Fabian, Tue, 10 Apr 2012 16:18:09 +0200, pl.rec.rowery:

Niewiele. Ale się jeździ. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-11 09:48:50
Autor: Wojtas
HURAGAN wraca

[...]

Wcielasz się w kolegę W.?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-04-11 17:21:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HURAGAN wraca
Wojtas, Wed, 11 Apr 2012 09:48:50 +0200, pl.rec.rowery:

[...]

Powiedzmy, że TA mnie drażnił dawno, szczególnie w czasie rozmów
prywatnych, które przebiegały mniej-więcej tak:
TA: jaki łańcuch byś kupił?
Ja: taki-a-taki
TA: łeeee... Drogi
Ja: ja bym kupił drogi
TA: dupa jesteś, a nie podróżnik

Więc dziękuję. A do KFa go nie wsadzę. BO NIE!

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-12 13:37:52
Autor: Fabian
HURAGAN wraca
On 11.04.2012 17:21, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

ROTFL! ale brzmi prawdziwie.

Fabian.

Data: 2012-04-12 14:12:45
Autor: Titus Atomicus
nt Kol. Karwety uwagi luzne byloRe: HURAGAN wraca
In article <jm6eqg$r2r$3@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> Powiedzmy, że TA mnie drażnił dawno, szczególnie w czasie rozmów
> prywatnych, które przebiegały mniej-więcej tak:

Tyle, ze nie jest prawdziwe.
Kol. Karweta stosuje, jak widze, metody czlowieka ktorego skrycie podziwa. I tez jako dominujaca ceche osobowosci widze u niego to przerosniete ego. Tylko, ze jak na razie kol. Karweta nie ma zadnych osiagniec, i na szczescie (i co gorsza dla niego) nie ma gromadki fanow, wiec jego ujadanie jest na razie calkiem niegrozne.
Niemniej jednak - ostrzegam kol. Karwete, zeby dziekuje za jego czarny piar. I jak bedzie dalej mijal si z prawda i rozpowszechnial te insynuacje, to upublicznie tutaj zapis naszych rozmow. Zeby kazdy mogl sobie porownac i wyciagnac wnioski.

TA

Data: 2012-04-12 15:03:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
nt Kol. Karwety uwagi luzne byloRe: HURAGAN wraca
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 12 Apr 2012 14:12:45 +0200,
pl.rec.rowery:
Kol. Karweta stosuje, jak widze, metody czlowieka ktorego skrycie podziwa.

Wyjaśnij, proszę, kogo to. Bo jeżeli piszesz o Michale Wolffie to ja
pisałem wielokrotnie: szanuję go za _wyczyny_ rowerowe.

I tez jako dominujaca ceche osobowosci widze u niego to przerosniete ego.

Nie to, co skromny Titus-Atomicus.

Tylko, ze jak na razie kol. Karweta nie ma zadnych osiagniec,

No. Bo mam inne priorytety w życiu.

i na szczescie (i co gorsza dla niego) nie ma gromadki fanow,

A po co miałaby mi być potrzebna ta grupka fanów, powiedz, o krynico
mądrości.

wiec jego ujadanie jest na razie calkiem niegrozne.

Przede wszystkim, to nie "ujadanie", po drugie - nie ma być groźne. --
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-12 13:24:45
Autor: Olgierd
On Thu, 12 Apr 2012 15:03:00 +0200, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

i na szczescie (i co gorsza dla niego) nie ma gromadki fanow,

A po co miałaby mi być potrzebna ta grupka fanów, powiedz, o krynico
mądrości.

Wiosna idzie -- się zaczyna ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-04-12 16:12:00
Autor: Alfer_z_pracy
nt Kol. Karwety uwagi luzne byloRe: HURAGAN wraca
Olgierd napisał:
Wiosna idzie -- się zaczyna ;-)

Sugerujesz że wyścig na preclowego trolla A.D. 2012 rozpoczęty? :-)

Pzdr
A.

Data: 2012-04-12 17:10:45
Autor: Titus Atomicus
nt Kol. Karwety uwagi luzne byloRe: HURAGAN wraca
In article <4f86e2b4$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Olgierd napisal:
> Wiosna idzie -- się zaczyna ;-)

Sugerujesz że wyścig na preclowego trolla A.D. 2012 rozpoczęty? :-)

A byly jakies nagrody za 2011? I kto wygral?
Co do Karwety, to nawet trollowac nie potrafi.

TA

Data: 2012-04-13 08:31:05
Autor: Olgierd
On Thu, 12 Apr 2012 16:12:00 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Wiosna idzie -- się zaczyna ;-)

Sugerujesz że wyścig na preclowego trolla A.D. 2012 rozpoczęty?

Coś w ten deseń. Takie preclowe Rób-(roz)Rubę :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-04-12 16:14:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
nt Kol. Karwety uwagi luzne byloRe: HURAGAN wraca
Olgierd, Thu, 12 Apr 2012 13:24:45 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

Sugerujesz, że fani rosną na drzewach? ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-11 07:59:05
Autor: PeJot
HURAGAN wraca
W dniu 2012-04-10 14:26, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Sporo staroci zalega w magazynach. A poza tym 6 rzędowy wolnobieg da się poprawnie obsłużyć 7 czy nawet 8 rzędowymi manetkami.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-04-11 19:31:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HURAGAN wraca
PeJot, Wed, 11 Apr 2012 07:59:05 +0200, pl.rec.rowery:
A poza tym 6 rzędowy wolnobieg

6 czy 7 rzędowy wolnobieg jest gorszy niż morderstwo wielokrotnie ruchanej
12-latki. W sensie, jest to ciężki bezsens.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-12 12:43:44
Autor: piecia aka dracorp
HURAGAN wraca
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:31:10 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

6 czy 7 rzędowy wolnobieg jest gorszy niż morderstwo wielokrotnie
ruchanej 12-latki. W sensie, jest to ciężki bezsens.
Ty to masz porównania albo z poczuciem moralności nie za ciekawie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-12 14:58:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HURAGAN wraca
piecia aka dracorp, Thu, 12 Apr 2012 12:43:44 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
napisał(a):

6 czy 7 rzędowy wolnobieg jest gorszy niż morderstwo wielokrotnie
ruchanej 12-latki. W sensie, jest to ciężki bezsens.
Ty to masz porównania

A dziękuję.

albo z poczuciem moralności nie za ciekawie.

Nie, ma się w porządku.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-12 13:39:31
Autor: Fabian
HURAGAN wraca
On 11.04.2012 19:31, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
PeJot, Wed, 11 Apr 2012 07:59:05 +0200, pl.rec.rowery:

A poza tym 6 rzędowy wolnobieg

6 czy 7 rzędowy wolnobieg jest gorszy niż morderstwo wielokrotnie ruchanej
12-latki. W sensie, jest to ciężki bezsens.

Czy zabójstwo wielokrotnie ruchanej 12-latki jest czymś gorszym niż zabójstwo 12-letniej dziewicy i czy którekolwiek z tych zabójstw ma sens?

Fabian.

HURAGAN wraca