HUTMEN ?

Data: 2009-08-17 18:28:10
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
Urośnie toto jeszcze bardziej?

Data: 2009-08-17 22:47:13
Autor: games
HUTMEN ?
radekp@konto.pl pisze:
Urośnie toto jeszcze bardziej?

Zapytaj  kalinowskiego on jest specem od prognoz i gietych linek.

Data: 2009-08-18 16:26:49
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
Mon, 17 Aug 2009 22:47:13 +0200, w <4a89b27e$1@news.home.net.pl>, games
<games@games.home.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> Urośnie toto jeszcze bardziej?

Zapytaj  kalinowskiego on jest specem od prognoz i gietych linek.

On jest słaby ;).
A ja chciałbym się dowiedzieć czegoś o planowej sprzedaży całego terenu zakładu
i przeprowadzce poza centrum Wrocławia. Sam teren warty chyba więcej niż
zakład. ;)

Data: 2009-08-18 17:00:19
Autor: Yeetii
HUTMEN ?

radekp@konto.pl pisze:
[...]

Taa, tylko kto ten teren kupi. Nie sadze, aby sie ktos z deweloperow skusil
przy dzisziejszym rynku.
Yeetii

Data: 2009-08-19 13:41:44
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
Tue, 18 Aug 2009 17:00:19 +0200, w <ets19yhkm38.ug0y4yztppep$.dlg@40tude.net>,
Yeetii <yeetti_usunto@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
> zakład. ;)

Taa, tylko kto ten teren kupi. Nie sadze, aby sie ktos z deweloperow skusil

Ale hipermarket można za to jaki zbudować... :)
Zresztą wątpię czy ktoś kupi w całości ten teren, ale podzielony byłby już b.
atrakcyjny.

Data: 2009-08-22 14:05:05
Autor: Yeetii
HUTMEN ?
Dnia Wed, 19 Aug 2009 13:41:44 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Nawet podzielony, to ze względu na koszty rekultywacji gruntu
poprzemysłowego, to jest to średnioopłacalna inwestycja. Centrum handlowe... w okolicach Centrum Borek, Arkady, Dominikanska,
Magnolia... ile mozna?
Nie mówie, że to zła lokalizacja. Jestem tylko zdnaia, że zarobić na tym
porządnie będzie trudno, a o to przecież chodzi - sprzedać, zarobić i
wynieść się za miasto.

Yeetii

Data: 2009-08-22 16:17:09
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
Sat, 22 Aug 2009 14:05:05 +0200, w
<we481sp0ysie$.1p6yqvr0757dh.dlg@40tude.net>, Yeetii <yeetti_usunto@gazeta.pl>
napisał(-a):

> [...]

poprzemysłowego, to jest to średnioopłacalna inwestycja. Centrum handlowe... w okolicach Centrum Borek, Arkady, Dominikanska,

Bez przesady, tylko Borek jest w okolicach.

Nie mówie, że to zła lokalizacja. Jestem tylko zdnaia, że zarobić na tym
porządnie będzie trudno, a o to przecież chodzi - sprzedać, zarobić i
wynieść się za miasto.

Porządny zarobek jest gwarantowany, tylko jak bardzo będzie to porządny.
Ale własne akcje skupują.

Data: 2009-08-19 21:11:38
Autor: skippy
HUTMEN ?
Z naukowej ciekawości zapytuję: czy kupowałeś na jesieni 2006?
Czy też teraz ostatnio, spowodowany jakimś impulsem którego nie przytaczasz?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-20 14:43:45
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
Wed, 19 Aug 2009 21:11:38 +0200, w <h6hjcd$9iu$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"skippy" <man@on.the.moon> napisał(-a):

Z naukowej ciekawości zapytuję: czy kupowałeś na jesieni 2006?
Czy też teraz ostatnio, spowodowany jakimś impulsem którego nie przytaczasz?

Ostatnio.
Impulsami, które przytaczam tylko częściowo :).

Data: 2009-08-31 16:44:39
Autor: radekp@konto.pl
HUTMEN ?
A cóż to się dziś stało, że HUTMEN tak uderzył głową o sufit o 12?

HUTMEN ?