Ha, zapomniałem dopisać że sprawa opon ;>

Data: 2010-10-22 20:11:15
Autor: DziaD Warszawski
Ha, zapomniałem dopisać że sprawa opon ;>

Użytkownik "DziaD Warszawski" <a_cio_to_@dres.pl> napisał w wiadomości news:i9si0t$2v82$1newsread1.aster.pl...
Witam

Przepowiadają że nadchodząca zima przyniesie czteroletnie opady śniegu.
A jesli tak to wypada zmienić opony.
Tak sobie przeszukując propozycje natrafiłem na opony Gislaved
Model: EURO*FROST 3 SILICA 195/65R15 91 T
http://www.opony.com/parametry-opony/gislaved-euro-frost-3-silica-195-65r15-91-t
Jest co prawda kilka opini na temat tej opony, ale z zainteresowaniem
dowiedziałbym sie co Wy o nich sądzicie?
Wybrałem te, a nie inne z powodu że są w miarę tanie, a jednocześnie
mam nadzieje że Szwedzka technologia i pomysły na zimowe opony coś znaczy.

http://tnij.org/iqep

Pozdrawiam i poproszę o ewentualne opinie

Ha, zapomniałem dopisać że sprawa opon ;>