HaMMer je małże

Data: 2011-11-26 14:43:06
Autor: Buba
HaMMer je małże

On Thu, 24 Nov 2011 08:35:56 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl> wrote:

On 24 Lis, 12:58, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Kumpel skoczył po flaszkę do marketu. Na zagrychę kupił małże Św. Jakuba .
> Macie jakiś przepis jak te gluty zrobić??  Ino szybko , bo za chwilę mogę być
> niekontaktowy !!
>
> MH
>
> --

Nie sluchaj innych, ja ci doradze, a mianowicie wplychaj paluchem
kolejno
malze za malza prosto do odbytu i koniecznie zapijaj piecdziesiątka
kazda,
ktora udalo ci sie 'spozyc'.., szybciej sie nasycisz i z geby nie
bedzie ci
jechalo z rana!
No prosze, jaki smakosz..?;)

HaMMer, od zawsze tak sobie wpychasz jedzenie przez odbyt? Do czego w takim
razie służy ci otwór gębowy? Buba

Data: 2011-11-26 14:56:30
Autor: Grzegorz Z.
HaMMer je małże
Buba napisał:

[...]

Należy tylko pamiętać że małże należy wpychać sobie łyżeczką.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-26 15:22:01
Autor: raff
HaMMer je małże

Użytkownik "Grzegorz Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1vwzs6t0j8mlt$.1rtpkw2ag1px9.dlg@40tude.net...

Buba napisał:

[...]

Spytajmy sie pani Joli, jak sie je malze.

R.

Data: 2011-11-27 00:21:19
Autor: HaMMeR
HaMMer je małże
On 26 Lis, 14:43, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
On Thu, 24 Nov 2011 08:35:56 -0800 (PST), HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> [...]
> No prosze, jaki smakosz..?;)

HaMMer, od zawsze tak sobie wpychasz jedzenie przez odbyt? Do czego w takim

Ignoruje ciebie, bo jestes zwyklym niechlujem! HaMMeR pisze sie z
duzym 'R'!

Data: 2011-11-27 09:49:49
Autor: Buba
HaMMer je małże
Dnia Sun, 27 Nov 2011 00:21:19 -0800 (PST), HaMMeR napisał(a):

> [...]

razie służy ci otwór gębowy?

Buba

Ignoruje ciebie, bo jestes zwyklym niechlujem! HaMMeR pisze sie z

Interesujące zasady! Masz cos jeszcze w zanadrzu?

Buba

HaMMer je małże