Hackowanie odkurzacza

Data: 2014-10-14 20:40:29
Autor: ToMasz
Hackowanie odkurzacza
W dniu 14.10.2014 20:11, Sebastian Bia艂y pisze:
Mam odkurzacz Karchera. Taki najzwyklejszy ze zbionikiem:

http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/013250/13150.jpg

Teraz mam dwa niecne plany zhackowania odkurzacza:

1). Zrobi膰 filtr wodny.

Zaleje go do po艂owy wod膮. Koniec rury ss膮cej wprowadze pod wod臋 i na
du偶ej powierzchni zrobie mase otwor贸w (byc mo偶e wprowadze go w
plastikowe pud艂o z dziurami). Nad lustrem wody umieszcz臋 jak膮艣 siatk臋
aby chroni膰 filtr i silnik przed pryskaniem b膮belk贸w.

trudna sprawa. ja tak samo przerabia艂em odkurzacz. NAjpierw jako zbiornik na 艣mie膰i u偶y艂em wiadra po proszku do prania z powypalanymi otworami. nie dzia艂a艂o. tam w 艣rodku jest huragan i woda pryska wylotem. potem wzi膮艂em gruby peszel (do oko艂a na dnie) z setk膮 otwor贸w - by艂o lepiej, ale nie by艂o jak go czy艣ci膰. sko艅czy艂o si臋 na tym ze w baniaku jest kolanko kieruj膮ce wlot powietrza na dno i w bok, tak aby tworzy膰 wir. Natomiast wlot do silnika jest zrobiony z sitka przyrytego g膮bk膮. tak wi臋c wi臋kszo艣膰 paproch贸w topi si臋 w wodzie, a ma艂e zostaj膮 na g膮bce.

Ma szans臋 zadzia艂a膰 jako filtr wodny?

2) Pranie.

Ma szans臋 zadziala膰 jako pior膮cy? Niepokoi mnie si艂a z jak膮 nalezy
pryska膰, pompka od spryskiwacza mo偶e by膰 za s艂aba.
to w du偶ym stopniu zale偶y od dyszy.
Robi膰 czy da膰 sobie spok贸j :D ?
jak Ci臋 to niewiele kosztuje - r贸b!

ToMasz