Hackowanie odkurzacza

Data: 2014-10-15 10:09:14
Autor: Robson
Hackowanie odkurzacza
2) Pranie.

W boku zbiornika zrobie otwór i wstawię pompę spryskiwacza
samochodowego. Weżem pociągnę aż do szczotki. W szczotce jakać rurka z
masą otworów skierowanych na dywan. Ostatecznie kupie gotową szczotkę do
odkurzacza piorącego. Pompa zasilana z malego akku z powodu bezpieczeństwa.

Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.

IMHO bez sensu. Mam taki odkurzacz i bez prawdziwej końcówki piorącej to nie ma sensu. Nie używam spryskiwacza z odkurzacza. Robię tak: Kupiłem spryskiwacz ogrodniczy 3L, pryskam tym dywan czy fotel czy co tam mam do wyprania, potem jadę po tym szczotką ryżową (samo spryskiwanie mało daje, jak ręki nie przyłożysz to efektu nie będzie), odsysam wodę, potem jeszcze kilkukrotnie spłukuję czystą wodą, aż zasysana woda będzie czysta.

Hackowanie odkurzacza