Hajdarowicz kontratakuje

Data: 2013-03-06 22:20:20
Autor: Krzysztof.
Hajdarowicz kontratakuje
Jesteśmy przekonani, że niezależnie od nazwy - „W Sieci” czy „Sieci” – pozostaną z nami wierni czytelnicy. Działania Pana Grzegorza Hajdarowicza, które doprowadziły do medialnej katastrofy tygodnika Uważam Rze nie mogą zaszkodzić mediom wydawanym przez spółkę Fratria.
Gdyby mój pracownik założył konkurencyjny biznes w trakcie trwania umowy pracę z moją firmą to skończyłoby się
pozwem sądowym o odszkodowanie za nieuczciwą konkurencję.
I miałbym duże szanse na wygraną w sądzie.

K.

Hajdarowicz kontratakuje