Hajże na Budapeszt.

Data: 2012-03-17 06:00:26
Autor: stevep
Hajże na Budapeszt.
# Kluby "Gazety Polskiej" zorganizowały wyjazd polskiej nacjonalistycznej  szarańczy do Budapesztu. Okazją jest rocznica wybuchu powstania  węgierskiego w 1848 roku.

Polskiej szarańczy na ulice stolicy Węgier przybyło przeszło 2 tys. Udali  się tam ciupasem specjalnymi pociągami i busami.

Flagę czerwono-białą (odmawiam im czerwono-białej, bo tę wiatr odwraca im  na nice) dzierżył sepleniący naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz.

Drugi Budapeszt jakoś nie może powstać w Warszawie, więc nacjonaliści  pojechali do swojej Mekki. Szarańcza polska manifestowała pod cokolwiek  dziwnymi transparentami - "Orban i Kaczyński, prowadźcie na Warszawę!",  "Chcemy Viktora Orbana na premiera Polski!" (ciekawe, co na to prezes  PiS?), a nawet było coś takiego: "Krucjata różańcowa za ojczyznę".

Polska szarańcza będzie wracać z Budapesztu. Już się zmawia na Dworcu  Centralnym na sobotę w południe, aby buczeć, jak kibole. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp7g5

--
stevep

Data: 2012-03-17 06:56:27
Autor: crauss
Hajże na Budapeszt.
On 17.03.2012 06:00, stevep wrote:

[...]

wez sobie podlicz emeryture to sam zrobisz powstanie wegierskie ...

http://homepage.net/pyramidcalculator/

http://www.wtffinance.com/2011/02/the-legal-ponzi-scheme-social-security/

Data: 2012-03-17 08:18:03
Autor: Grzegorz Z.
Hajże na Budapeszt.
crauss napisał:

wez sobie podlicz emeryture to sam zrobisz powstanie wegierskie ...

Dla nich myślisz że jakaś będzie?

Jak teraz wygra Jarosław i zrobi w Warszawie drugi Budapeszt to myślisz że
i dla nas będzie?

Naiwnyś :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-17 06:14:00
Autor: HaMMeR
Hajże na Budapeszt.
On 17 Mar, 08:18, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
crauss napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Dla was, to juz sie rozwijaja  liscie na galeziach, ktore beda musialy
kiedys spasc,
a nie emerytury, agenciarskie cwoki...

Data: 2012-03-17 08:47:04
Autor: crauss
Hajże na Budapeszt.
On 17.03.2012 08:18, Grzegorz Z. wrote:
crauss napisał:

[...]

sam jestes naiwny, bo to wlasnie teraz tracimy emerytury poprzez ich przesuwanie coraz blizej przewidywalnej dlugosci zycia ... to oznacza, ze wkrotce wiecej z nas zdechnie niz zobaczy emeryture ...

Data: 2012-03-17 19:39:25
Autor: boukun
Hajże na Budapeszt.

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:9vjkjl9ryvug$.19ifp3ghtb1m5.dlg40tude.net...
crauss napisał:

[...]

Na pewno nie byłaby jak za antypolaka Donka w wieku 67 lat...

boukun

Data: 2012-03-18 06:06:49
Autor: stevep
Hajże na Budapeszt.
Dnia 17-03-2012 o 06:56:27 crauss <matkrauss@o2.pl> napisał(a):

[...]

Rewolucje już były i nikomu nic oprócz kłopotów nic z tego powodu nie  przybyło.

--
stevep

Data: 2012-03-18 17:30:11
Autor: matusm
Hajże na Budapeszt.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wbcohnsr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jako zatwardziały pzprowiec masz czego sie obawiac  i rozumiem  Wasze obawy

 tylko
zaprzeczasz sam sobie, bo skad by sie wział Lenin wiecznie zywy???W końcu nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-03-17 07:16:16
Autor: Grzegorz Z.
Hajże na Budapeszt.
stevep napisał:

Polskiej szarańczy na ulice stolicy Węgier przybyło przeszło 2 tys. Udali  się tam ciupasem specjalnymi pociągami i busami.

Szkoda że nie jechali przez Szwajcarię albo nie lecieli tą drugą tutką co
nam została.

Data: 2012-03-17 06:11:24
Autor: HaMMeR
Hajże na Budapeszt.
On 17 Mar, 07:16, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
stevep napisał:

> [...]
> się tam ciupasem specjalnymi pociągami i busami.

Szkoda że nie jechali przez Szwajcarię albo nie lecieli tą drugą tutką co

Jak to 'wam zostala'..?? Czyzby  juz nierzad tuski, oddal ten drugi
zlom
ruskim ?? Nie wiedzialem...

Data: 2012-03-17 08:25:03
Autor: pluton
Hajże na Budapeszt.
Szkoda że nie jechali przez Szwajcarię albo nie lecieli tą drugą tutką co
nam została.

Albo pociągiem. E... co ja gadam. Przeciez jechali pociagiem.
Albo Pana Boga nie ma, albo zaspał.

Nullification

Data: 2012-03-18 17:24:52
Autor: matusm
Hajże na Budapeszt.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wbati0fr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dobrze ,ze wreszcie konfidenci zauwazaja jednośc kiboli z antykomunistami w czasach gdy nadal,,,,,,,,,,,,