Hak Kross w Warszawie

Data: 2009-08-04 06:29:00
Autor: Wallenrod
Hak Kross w Warszawie
Witam,

czy wie ktos gdzie mozna sie zaopatrzyc (najlepiej tanie) w hak do
ramy Kross Hexagon v3 (chodzi o Warszawe)? Bylem juz w sklepie Krossa
na Lodygowej 27, ale prezentuja podejscie podobne do tadka sparrow-
bike (czyli wmawiaja, ze haki owszem, wymagaja srub do mocowania, ale
oni ich nie maja, ze sa dodawane do przerzutek) - nie polecam sklepu.

Pzdr

Data: 2009-08-04 14:58:06
Autor: juzef
Hak Kross w Warszawie
Jak masz rower Krossa to lepiej go wyrzuc skoro złamał Ci się hak. Rowery Krossa są jednorazowe, dlatego np miałeś w hexagonie niezdjemowalną korbę Romet Wałcz.

Data: 2009-08-04 08:43:12
Autor: Wallenrod
Hak Kross w Warszawie
On 4 Sie, 16:58, "juzef" <punk_rock_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Jak masz rower Krossa to lepiej go wyrzuc skoro złamał Ci się hak. Rowery
Krossa są jednorazowe, dlatego np miałeś w hexagonie niezdjemowalną korbę
Romet Wałcz.

Nieprawda, udalo mi sie ja zdjac za pomoca mlotka i kilkunastu minut
cierpliwosci. Teraz mam Truvativ FiveD :)

Data: 2009-08-04 21:08:50
Autor: kml
Hak Kross w Warszawie

Użytkownik "Wallenrod" <nihilismcontactinfo@gmail.com> napisał w wiadomości news:21062f3d-9f31-46e0-9d9c-8bfc6c2740b532g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -

Na allegro jest sprzedawca z wAw co ma te (chyba) haki więc wal do niego :)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-08-04 21:27:41
Autor: Adrian S.
Hak Kross w Warszawie

[...]

 W sklepie przy okopowej mają haki do Krossów ale nie wszystkie wersje
haków. Ja w końcu taki hak kupiłem w Cyklopie, kosztował normalnie (około
25zł). Śruba była w komplecie.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-08-05 08:52:52
Autor: Kosu
Hak Kross w Warszawie
Adrian S. wrote:
 W sklepie przy okopowej mają haki do Krossów ale nie wszystkie wersje
haków. Ja w końcu taki hak kupiłem w Cyklopie, kosztował normalnie (około
25zł). Śruba była w komplecie.

Nie wiem jak jest z hakami, ale byłem na Okopowej kilka tygodni temu i mówili, że Kross ich wpienił stawkami za nową kolekcję i się wycofują. Jechałem ostatnio i baner Krossa rzeczywiście zniknął, ale może rowery / akcesoria wciąż są.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-05 00:56:37
Autor: player
Hak Kross w Warszawie
On 4 Sie, 15:29, Wallenrod <nihilismcontacti...@gmail.com> wrote:
[...]

W t-bike.pl czy jakoś tak powinni mieć to czego szukasz. Przy najmniej
rok temu gościu miał duży wybór.
Ostanio tam nie byłem wiec nie wiem ale sprawdź. Sklep jest na
Ursynowie, na ulicy ul. Jastrzębowskiego 22

--
pozdro.
jay

Hak Kross w Warszawie