Hak, a brak masy przyczepy w dowodzie

Data: 2009-11-10 09:45:49
Autor: Skiraz
Hak, a brak masy przyczepy w dowodzie

Co trzeba zrobić (może nic?)

Też tak miałem, niebiescy sie o to nie czepiali. Wyhaczył to gość na któryms przeglądzie i dopisał w adnotacjach urzędowych
o.1 - x kg
O.2 - y kg
Pieszczątka i podpis i po sprawie :)
Zaznaczam, że to było już kilka lat temu, mogły sie przepisy zmienić.

Może podjedź na SKP i popytaj, może dopiszą Ci z ręki.

Data: 2009-11-10 12:45:42
Autor: qnick
Skiraz pisze:

[...]

Na SKP nic do dowodu nie napiszą moga jedynie określić masy przyczep jakie ten pojazd z tym hakiem może ciągać. Nie wiem tylko w czym tu jest problem jaki wydział komunikacji i jaki rzeczoznawca i po co? Trzeba pojechać do SKP wykonać badanie za całe 35 zeta (pierwsze po montażu haka) i zostaną określone masy O1 i O2 do dowodu. Zostanie również wystawione zaświadczenie że pojazd odpowiada dodatkowym warunkom dla pojazdu przystosowanego do ciągnięcia przyczep i z tym do wydziału komunikacji po wpis HAK oraz O1 xxx kg i O2 xxxx kg. Pozdr

Hak, a brak masy przyczepy w dowodzie