Hak do przerzutki MERIDA Kalahari 580

Data: 2014-03-03 14:44:27
Autor: TheGhost
Hak do przerzutki MERIDA Kalahari 580
Hej,

Mam pytanie gdzie takie "cuś" można dostać w dobrej cenie: http://www.rowery-kris.com.pl/sklep/index.php?idz=pokaz_produkt&prod_id=7023. Szukałem tego na allegro, ale cinżko znaleźć, a nie uśmiecha mi się płacić prawie 5 dych za kawałeczek takiego "żelastwa" (które w gruncie rzeczy można kosztem kilku złotych wytoczyć na CNC.

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2014-03-03 14:56:16
Autor: JDX
On 2014-03-03 14:44, TheGhost wrote:
[...]
a nie uśmiecha mi się płacić prawie 5 dych za kawałeczek takiego
"żelastwa" (które w gruncie rzeczy można kosztem kilku złotych
wytoczyć na CNC.
Tylko że przygotowanie projektu ("programu dla obrabiarki") będzie
pewnie kosztowało kilka razy więcej niż te 50zł. Know-how nie jest za
darmo. Tak więc nie marudź i ciesz się, że tak tanio możesz kupić ten
hak. :-D

Data: 2014-03-04 06:47:31
Autor: rmikke
On 2014-03-03 14:44, TheGhost wrote:

[...]

> [...]

pewnie kosztowało kilka razy więcej niż te 50zł. Know-how nie jest za
darmo. Tak więc nie marudź i ciesz się, że tak tanio możesz kupić ten

Hak do Gary Fishera (PLN90 w SkiTeamie) okazał się być tożsamy z hakiem
Authora (PLN30 w pobliskim skleposerwisie), więc sądzę, że szansa jest...

Data: 2014-03-04 10:02:17
Autor: Wojciech Penar
W dniu 03.03.2014 14:44, TheGhost pisze:
[...]

Jak jesteś z okolic Wrocławia, to też takowego haka potrzebuję,
to oszczędzimy na przesyłce. ;)
Generalnie w Oleśnicy były po 5Xzł na jesieni, ale skończył się sezon
i jeszcze nie kupiłem.

Pozdrawiam,
Wojtek

Hak do przerzutki MERIDA Kalahari 580