Hak przerzutki kross level a8 2012

Data: 2012-09-02 03:55:38
Autor: ubus
Hak przerzutki kross level a8 2012
Mam problem.. złamał mi się hak przerzutki do ramy kross level a8 z 2012 roku.
Niestety po przeszukaniu sieci nie udało mi się znaleźć dokładnie takiego samego modelu haka. Czy ktoś z was wie gdzie można go dostać, albo czy jaki inny hak może pasować?

link do zdjęcia http://desmond.imageshack.us/Himg194/scaled.php?server=194&filename=imag0415a.jpg&res=landing

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/194/imag0415a.jpg/][IMG]http://img194.imageshack.us/img194/1528/imag0415a.jpg[/IMG][/URL]

Data: 2012-09-02 07:31:55
Autor: Ignac
Hak przerzutki kross level a8 2012
A tu masz instrukcje postepowania.Ten klucz najpierw przykręć do osi suportu i
dopiero kręć we właściwą stronę,możesz troche przed kręceniem podgrzać suszarka
mufę suportu (żeby lakieru nie spalić).
http://www.bukowe.info/rowerowyserwis/?p=304

 Ignac

Data: 2012-09-02 15:39:15
Autor: szufla
Hak przerzutki kross level a8 2012
Jesli nie mozesz znalezc to:

serwis@kross.pl
tel.: 029 752 44 45

proste ?

sz.

Data: 2012-09-02 20:33:32
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "ubus" <szablowski.adam@gmail.com> napisał w wiadomości news:ef4e1763-91a4-4300-adde-34f486219a62googlegroups.com...
[...]
-

Pisałeś do Krossa? Druga kwestia: na velo.com.pl jest sporo różnych haków no i na koniec któryś z kross-handlarzy na alleprowizji powienien mieć coś takiego.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Hak przerzutki kross level a8 2012