Hak ramy do krossa raven

Data: 2010-11-25 22:05:03
Autor: szaman
Hak ramy do krossa raven
No i nadszedł ten dzień. W czasie dojazdu na uczelnię, pierwszy w życiu hak ramy pękł.
Czas dokupić jakiś. I tutaj mały problem. Wujek Google nie chce pomóc.
Wiecie może jaki rodzaj haka występował w rowerach Kross Raven Meadow 2006?

(Może pytanie jest głupie i w sklepie row. na oko mi go dopasują, ale prawdę mówiąc przez internet byłoby pewnie taniej, a możliwe, że i szybciej...)

pozdrawiam,
Bartek ''szaman'' PiekaruĹ›

Data: 2010-11-26 08:57:29
Autor: kml
Hak ramy do krossa raven

Użytkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości news:icmj21$4oo$1news.onet.pl...
[...]

Bierzesz hak do ręki i szukasz. Najpierw alleprowizja a potem velo.com.pl Nie wspomnę o tym, że w archiwum było na ten temat jak w lato sam szukałem haka do Meridy.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-26 10:00:22
Autor: szaman
Hak ramy do krossa raven
On 11/26/2010 08:57 AM, kml wrote::

Bierzesz hak do ręki i szukasz. Najpierw alleprowizja a potem
velo.com.pl Nie wspomnę o tym, że w archiwum było na ten temat jak w
lato sam szukałem haka do Meridy.

Dzięki,
w archiwum nie znalazłem, może za krótko szukałem:)

sz

Data: 2010-11-26 10:43:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Hak ramy do krossa raven
szaman, Thu, 25 Nov 2010 22:05:03 +0100, pl.rec.rowery:
No i nadszedł ten dzień. W czasie dojazdu na uczelnię, pierwszy w życiu hak ramy pękł.
Czas dokupić jaki¶. I tutaj mały problem. Wujek Google nie chce pomóc.
Wiecie może jaki rodzaj haka występował w rowerach Kross Raven Meadow 2006?

Na moje oko to większo¶ć Krossów ma ten sam hak:
<http://allegro.pl/hak-przerzutki-do-ram-leader-fox-i-kelly-s-kross-i1322376746.html>
Ale to tylko moje oko.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2010-11-29 01:11:14
Autor: szaman
Hak ramy do krossa raven
On 11/26/2010 10:43 AM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

Na moje oko to większo¶ć Krossów ma ten sam hak:
<http://allegro.pl/hak-przerzutki-do-ram-leader-fox-i-kelly-s-kross-i1322376746.html>
Ale to tylko moje oko.

Danke Marek, jutro mam zamiar kupić:)
sz

Data: 2010-11-29 18:11:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Hak ramy do krossa raven
szaman, Mon, 29 Nov 2010 01:11:14 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Ty, synek, najpierw sprawdĽ czy to faktycznie taki!

Data: 2010-11-30 21:16:12
Autor: szaman
Hak ramy do krossa raven
On 11/29/2010 06:11 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

Ty, synek, najpierw sprawdĽ czy to faktycznie taki!

Sprawdziłem, ojcze, sprawdziłem.

Jeden z droższych kawałków aluminium jaki miałem w rękach...

sz

Data: 2010-12-01 23:42:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Hak ramy do krossa raven
szaman, Tue, 30 Nov 2010 21:16:12 +0100, pl.rec.rowery:
Jeden z droższych kawałków aluminium jaki miałem w rękach...

Przebija Meridowski za 60zł? ;-)

Data: 2010-12-03 00:39:24
Autor: szaman
Hak ramy do krossa raven
On 12/01/2010 11:42 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

Przebija Meridowski za 60zł? ;-)

dwie dychy mniej, ale i tak za dużo imho jak za kawał blachy.
nie masz jakiej¶ starej korby do wywalenia?

sz

Hak ramy do krossa raven