Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...

Data: 2011-02-22 16:35:29
Autor: D. J. MC Donald Musk
Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...
Test nowych zasad w polskim internecie!

Od wczoraj nie mogłem wejść na  Salon24. Dopiero dzisiaj udało mi się połączyć z Salonem przy pomocy proxy na terenie Polski. Z komentarzy na NowymEkranie dowiedziałem się, że jest to wspólny problem dla wszystkich użytkowników poza granicami Polski. Dotarł do mnie również e-mail:
W dniu dzisiejszym portalwww..solidarni2010.plzostał w wyjątkowo bezczelny sposób zaatakowany przez hakerów. Technicy od kilku godzin próbują rozwiązać ten problem, na razie bezskutecznie.
Wczoraj hakerzy przeprowadzili "próbę generalną" i nie można było wejść na naszą stronę przez ok. godzinę, a dziś nastąpił "główny" atak. To kolejny przykład cenzury internetu w wydaniu "Ministerstwa Miłości"!!!
Prosimy o rozpowszechnianie tej informacji

Pozdrawiam,
Dominika Gwiazda
Stowarzyszenie Solidarni 2010

Jednocześnie okazuje się, że Niezależna.pl ma problemy z serwerem i blogerzy nie mogą zamieszczać tam swoich nowych wpisów.
To nie jest przypadek. Wygląda to na zorganizowany i skoordynowany atak. W ten sposób Polska dołącza do czołówki listy na której figurują Chiny, Iran, Rosja...  Bardzo mnie martwi postawa niektórych platform blogerskich  np. NE ("Jak, z pożytkiem dla NE, wykorzystać zawieszanie się s24?"). Właśnie teraz potrzebna jest współpraca i wsparcie, a tutaj jak owce w drodze na rzeź, które próbują na poboczu trochę więcej skubnąć.

PS Mam trochę kłpoptów z zamieszczeniem tego wpisu bo proxy jest wolny.
http://fotoszop.salon24.pl/280856,test-nowych-zasad-w-polskim-internecie
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-22 16:46:31
Autor: Grzegorz Z.
D. J. MC Donald Musk napisał:

Jednocześnie okazuje się, że Niezależna.pl ma problemy z serwerem i blogerzy nie mogą zamieszczać tam swoich nowych wpisów.

A mnie po raz fefnasty dzisiaj zabanowali na Frondzie.

A pisałem tam w zupełnie innym ugrzecznionym stylu, aniżeli tutaj.

zamiast "kościół ped." - Kościół

zamiast "księża ped." - kapłani

zamiast "ratzi" - Ojciec Św.

itd

Widać politpoprawność i słówka tak naprawdę są bez znaczenia dla takich jak
wy.

Data: 2011-02-22 07:58:51
Autor: Hans Kloss
On 22 Lut, 16:46, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A mnie po raz fefnasty dzisiaj zabanowali na Frondzie.

Może mieli dość twojego trollowania? Nie wszyscy są tak tolerancyjni
dla bezczelności i złej woli jak pspowicze....
J-23

Data: 2011-02-22 17:10:07
Autor: Hans Koss

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik0l3j$2o45$1news.ett.com.ua...
[...]

Skąd takie przypuszczenie, że to hakerzy z PO? Nie tak dawno to PiS zapowiadał cenzurowanie Internetu! Czy to nie była próba generalna przed 10 kwietnia?

HansKoss

Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...