Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...

Data: 2011-02-22 16:46:31
Autor: Grzegorz Z.
Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...
D. J. MC Donald Musk napisał:

Jednocześnie okazuje się, że Niezależna.pl ma problemy z serwerem i blogerzy nie mogą zamieszczać tam swoich nowych wpisów.

A mnie po raz fefnasty dzisiaj zabanowali na Frondzie.

A pisałem tam w zupełnie innym ugrzecznionym stylu, aniżeli tutaj.

zamiast "kościół ped." - Kościół

zamiast "księża ped." - kapłani

zamiast "ratzi" - Ojciec Św.

itd

Widać politpoprawność i słówka tak naprawdę są bez znaczenia dla takich jak
wy.

Data: 2011-02-22 07:58:51
Autor: Hans Kloss
On 22 Lut, 16:46, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A mnie po raz fefnasty dzisiaj zabanowali na Frondzie.

Może mieli dość twojego trollowania? Nie wszyscy są tak tolerancyjni
dla bezczelności i złej woli jak pspowicze....
J-23

Hakerzy z Platfonsji zaatakowali wolne media...