Haki holownicze

Data: 2013-04-03 12:08:14
Autor: PH
Haki holownicze

Użytkownik "Ryszard G." <ryglerDOUSUWANIA@interia.eu> napisał w wiadomości news:kjgoud$991$1usenet.news.interia.pl...
Witam,

chyba jest obowiązek demontażu haków, jeśli nie jest używany?

nie

Wydaje mi się, że sporo samochodów osobowych wozi z tyłu haki
jako swoisty bufor od najechania (lekkiego) - [...]

tak

Jak to jest, jak ktoś ma stary niedemontowalny - nie dostanie akceptacji na badaniu technicznym?

dostanie (chyba że z innego powodu nie dostanie)

Data: 2013-04-03 15:05:55
Autor: max441
Haki holownicze
W dniu 2013-04-03 12:08, PH pisze:

Jak to jest, jak ktoś ma stary niedemontowalny - nie dostanie
akceptacji na badaniu technicznym?

dostanie (chyba że z innego powodu nie dostanie)

Potwierdzam. Mam niedemontowalny i tydzień temu przeszedł przegląd.

Haki holownicze