HalCash

Data: 2012-11-23 04:45:23
Autor: sq5rb
HalCash

Podobno od stycznia mają być znów dostępne te przekazy.

Może ktoś korzystał z HalCash i powie mi czy telefon komórkowy jest konieczny do realizacji przekazu.

Z tego co wiem zleca się przekaz przez stronę internetową, opłaca kartą kredytową lub przelewem bankowym, należy wpisać numer telefonu komórkowego odbiorcy, i zdefiniować czterocyfrowy PIN.
Ponadto na telefon odbiorcy jest przesyłany SMS-em 4-cyfrowy kod referencyjny.

Jaki jest okres ważności takiego przekazu?

Co się dzieje z pieniędzmi w przypadku nieodebrania przekazu w terminie?

I pytanie - czy ten czterocyfrowy kod referencyjny jest tylko wysyłany SMS-em, czy też nadawca go otrzymuje na e-mail, lub na stronie internetowej po opłaceniu przekazu?

Innymi słowy - czy nie mając przy sobie telefonu komórkowego i karty?
(załóżmy że znamy na pamięć dane karty kredytowej)
- można było z kafejki internetowej zlecić sobie samemu taki przekaz, i odebrać go w bankomacie?

Data: 2012-11-23 08:34:27
Autor: czikolatino
HalCash
W wakacje korzystałem z Halcasha, wygrałem 100zł w jakiejś tam loterii. 30 dni do odbioru było. Pin do mnie w ogóle nie chciał dojść, pomimo wielokrotnego wysyłania, tylko numer referencyjny docierał. Z tego co się dowiedziałem, to z powodu tego że numer telefonu był przeniesiony. Fajny system jak na numery przeniesione nie dochodzą smsy. No ale po zgłoszeniu agencji z loterii, co nadawała te przekazy, pin otrzymałem od nich mailem.

HalCash