HalCash

Data: 2012-11-23 08:34:27
Autor: czikolatino
HalCash
W wakacje korzystałem z Halcasha, wygrałem 100zł w jakiejś tam loterii. 30 dni do odbioru było. Pin do mnie w ogóle nie chciał dojść, pomimo wielokrotnego wysyłania, tylko numer referencyjny docierał. Z tego co się dowiedziałem, to z powodu tego że numer telefonu był przeniesiony. Fajny system jak na numery przeniesione nie dochodzą smsy. No ale po zgłoszeniu agencji z loterii, co nadawała te przekazy, pin otrzymałem od nich mailem.

HalCash