Hala Łabowska

Data: 2012-09-01 13:52:13
Autor: Michał Siwicki
Hala Łabowska
Dzień dobry,

Ponieważ ongiś pojawiło się kilka mało przychylnych komentarzy dotyczących schroniska na Hali Łabowskiej, więc chciałbym się podzielić aktualnymi spostrzeżeniami.
Obsługa, tj. kierownik i bufetowa, bardzo mili i życzliwi. Ponieważ prąd jest włączany tylko wieczorem, więc nie mogłem naładować komórki. W bufecie zrobiono mi to bez problemu. Jedzenie było bardzo smaczne i dość tanie. Pokoje i łazienki czyste, prysznice były czynne wieczorem.
W sumie, wrażenia bardzo pozytywne i z czystym sumieniem ja i moja rodzina możemy polecić nocleg w tym schronisku.

Pozdrawiam

Michał Siwicki

Data: 2012-09-06 05:26:19
Autor: aves89
Hala Łabowska
również czystym sumieniem polecam to schronisko :)
Miła obsługa jak i "właściciel" :)
Jest gdzie przysiąść, dobre warunki noclegowe.

Pozdrawiam

Hala Łabowska