Halabanaha

Data: 2009-03-22 14:09:11
Autor: WITO
Halabanaha
Wyjeżdżam wkrótce do Hurghady. Szukam centrum nurkowego na ok. 10 dni..
Szukam na pl.rec.nurkowanie, szukam i... mam! Halabanaha. Wszystko
pięknie i ładnie. Tanio i sami P O L A C Y !!! Najbardziej zachwycony
tą bazą jest user "bartekdiver". Czytam, czytam i nie mogę własnym
oczom uwierzyć, czyżby to ta sama osoba?

http://www.forum.halabanaha.pl/viewtopic.php?f=1&t=36&sid=e4c3caed724ca747d7f1985710a6e3e0

Czyżby podjął się czynów aż tak niegodnych? Nieuczciwych? Nieeee. To
nie możliwe. Przecież to P O L S K A!!! baza. Bez żadnych "beżowych".
To nie może być tak jak myślę... Ktoś ICH wrabia.

Pozdrawiam i przestrzegam przed szukaniem wiarygodnych info na sieci.
Zapytajcie lepiej zaufanych partnurów. Oni wiedzą, jaki bazy są ok.

WITO

PS-bartekdiver, nie zaśmiecaj proszę tego wątku. Albo chociaż zmień
tożsamość.

Halabanaha