Halas

Data: 2013-05-25 19:36:29
Autor: Iguan_007
Halas
Taka z pozoru nieistotna sprawa, ale chyba warto sie nad tym zastanowic - "halas kolarski". Czesto sie o tym nie mysli ale jazda w peletonie chyba moze byc calkiem uciazliwa dla mieszkancow mijanych domow. Szczegolnie gdy jest goraco i wszyscy maja otwarte okna.  Wlasciwie to wcale nie taki trywialny problem. Jak juz widzimy dziure w jezdni/szklo    itd  to chcemy zeby ci siedzacy na kole o tym odpowiednio wczesnie sie dowiedzieli. Z drugiej strony gdybym mieszkal przy popularnej trasie i od 5 rano slyszal "dziuraaaa" to chyba tez by mi nerwy puscily. Niektorych to jak widac meczy:

http://www.theaustralian.com.au/news/noisy-cyclists-bragging-about-bedroom-antics-drive-southside-residents-to-petition-for-keep-quiet-signs/story-e6frg6n6-1226621073134

Pozdrawiam,  Iguan  --
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-05-27 08:00:46
Autor: bans
Halas
W dniu 2013-05-26 04:36, Iguan_007 pisze:

[...]

Sezon ogórkowy się zaczyna.

--
bans

Halas