Hałas inaczej - orkiestra dęta

Data: 2009-07-04 10:51:08
Autor: Czapla
Hałas inaczej - orkiestra dęta
Witam.

Jest pewna "orkiestra dęta" (pięć solidnych trąbek). Chodzą sobie i grają. Co do poziomu artystycznego to jest on chyba niewielki, na okrągło leci jedna i ta sama melodia, utwór jest za to wykonywany bardzo głośno. Przychodzą w sobotę z rana i wybudzają całe osiedle, bo w czasie upałów trudno spać przy zamkniętych oknach. Czy taki sposób zarobkowania jest zgodny z prawem? Nadmieniam, że nie chodzi absolutnie o narodowość grajków. Po prostu lubię pospać w sobotę...

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-07-04 19:04:12
Autor: gardziej
[...]

Ja mam w bloku sasiada, ktory jest milosnikiem scigaczy, w sobote i niedziele rano wystawia maszyne, blokuje silnik na wysokich obrotach i ten sobie wyje przez jakies 15 minut, potem na szczescie odjezdza. Ciekawiej jest jak przyjezdzaja koledzy i wszyscy chwala sie pieknym dzwiekiem swoich silnikow...

Data: 2009-07-04 21:57:18
Autor: PlaMa
W dniu 2009-07-04 19:04, gardziej pisze:

[...]

Strzelać póki się nie rozmnożą!

Data: 2009-07-04 22:01:41
Autor: Aicha
Użytkownik "PlaMa" napisał:

> Ciekawiej jest jak przyjezdzaja koledzy i wszyscy chwala sie
pieknym
> dzwiekiem swoich silnikow...
Strzelać póki się nie rozmnożą!

We Wro rozwalili samochód wyjeżdżając po ślubie z USC i uciekli.
Strzelać!

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 22:48:51
Autor: PlaMa
W dniu 2009-07-04 22:01, Aicha pisze:

We Wro rozwalili samochód wyjeżdżając po ślubie z USC i uciekli.
Strzelać!

przygłupy z małymi penisami na ścigaczach? Strzelać.

Data: 2009-07-05 12:37:20
Autor: KRZYZAK
Hałas inaczej - orkiestra dęta
PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisali:

przygłupy z małymi penisami chca Strzelać.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-07-05 20:30:02
Autor: PlaMa
W dniu 2009-07-05 14:37, KRZYZAK pisze:

PlaMa<mariush.p_usunto_@wp.pl>  napisali:
przygłupy z małymi penisami chca Strzelać.

to jest cytat? Ja czegoś takiego nie napisałem

Data: 2009-07-05 13:33:37
Autor: Czapla
Hałas inaczej - orkiestra dęta
ten sobie wyje przez jakies 15 minut,

Oni łażą jakieś 2 godziny :(. Melodyjka na okrągło ta sama...

Pozdrawiam

Czaqpla

Data: 2009-07-06 01:10:10
Autor: WS
On 4 Lip, 19:04, "gardziej" <b...@brak.pl> wrote:

Ja mam w bloku sasiada, ktory jest milosnikiem scigaczy, w sobote i niedziele
rano wystawia maszyne, blokuje silnik na wysokich obrotach i ten sobie wyje
przez jakies 15 minut, potem na szczescie odjezdza.

co znaczy "na wysokich obrotach"?
tak na ~3/4 zakresu obrotomierza to ~15 minut na postoju nie wytrzyma
raczej zaden silnik - chyba, ze w kosiarce do trawy :)
zapewne facet odpala motocykl na ssaniu, czeka jak sie troche nagrzeje
i odjezdza...

WS

Data: 2009-07-06 00:53:57
Autor: Olisa
Czapla pisze:
[...]

ja na zuli spod bramy stosuje metode jajek i wody. Kiedys tez chlopak sasiadki przyjezdzal po nia (okolo 12 w nocy) maluchem bez tlumika. Halas niemilosierny. Raz nie wytrzymalem i cisnalem jajkiem. Wiecej juz go nie widzialem w tym dresowozie ;-)

Data: 2009-07-06 01:34:33
Autor: Animka
Olisa pisze:

[...]

Bierz jakiś słoik po dżemie czy flakach. To daje większy efekt.

--
animka

Data: 2009-07-06 07:25:50
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Mon, 06 Jul 2009 00:53:57 +0200, Olisa napisał(a):

[...]

u mnie ktoś zaczął strzelać tak, że zagłuszał to granie i wynieśli się na
inne podwórko.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php