Hałaśliwa piasta tylna

Data: 2020-04-15 08:31:30
Autor: ToMasz
Hałaśliwa piasta tylna
W dniu 14.04.2020 o 09:43, PeJot pisze:
Czołem. Pacjent to stara tylna piasta Shimano XT, z bębenkiem XTR. Ma ona już kilkanaście tysięcy przebiegu w raczej lekkich warunkach. Od pewnego czasu piasta zaczęła głośno huczeć przy pracy na wolnym kole.
jeśli ja myślę to co Ty myślisz, to winny jest bębenek, kulki ok 3mm
Podmiana bębenka na nowy nic kompletnie nie daje.
no i to jest bardzo dziwne.
Przy okazji wymieniłem też kulki 1/4". no to już nic więcej nie naprawisz. albo diagnostyka do dupy, albo słuch
Ci się poprawił

ToMasz

Data: 2020-04-15 15:57:37
Autor: PeJot
Hałaśliwa piasta tylna
W dniu 2020-04-15 o 08:31, ToMasz pisze:
[...]

Czyli co, trzeba słuchać głośniejszej muzy ? :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Hałaśliwa piasta tylna