Hałasująca kawa - r orząd i ubytki w wa łkach rozrządu

Data: 2009-10-03 02:20:27
Autor: Eskimos
Hałasująca kawa - r orząd i ubytki w wa łkach rozrządu
On Fri, 2 Oct 2009 10:25:13 -0700 (PDT), Artur Zabroński
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

nie miałem już czasu rozkręcać reszty żeby obrócić
wałem i pooglądać resztę ale jutro rano wezmę się za to i porobię
zdjęcia.

A co i po co chcesz rozbierac? Pstryknij rozrusznikiem i już.

--
Darz bór,
Eskimos

Hałasująca kawa - r orząd i ubytki w wa łkach rozrządu