Hałat od diabłów.

Data: 2010-05-04 14:49:33
Autor: karwanjestdebilem
Hałat od diabłów.
"Spróbuj pomyśleć" z Radiem Maryja
"Spróbuj pomyśleć", to tytuł cotygodniowego felietonu dr Zbigniewa Hałata w Radiu Maryja. Tym razem myśli pana doktora błądziły wokół katastrofy z 10 kwietnia w Smoleńsku, w której zginął m.in. prezydent Lech Kaczyński. Nie zraźcie się wstępem o mikroskopie i preparacie, później jest już znacznie ciekawiej (to dla tych, którzy odsłuchają nagrania - znajdziecie je na końcu wpisu).
Publicysta zauważył oskarżycielsko, że "zwyczajowy w sytuacji zgonu urzędującej głowy państwa udział innych głów państw w pogrzebie został (...) storpedowany przez zamknięcie pod fałszywym pretekstem przestrzeni powietrznej nad Europą".

- Dla miliardów ludzi podstawowe pytanie wymagające natychmiastowej odpowiedzi, to pytanie o przyczynę katastrofy - ciągnął Hałat. - Ponieważ odpowiedzi nie słychać, mnożą się rozmaite podejrzenia. Jak w przypadku każdego nagłego zgonu, nie tylko rodzina zmarłego, nie tylko policja stojąca na straży bezpieczeństwa zdrowia i życia, ale każdy, każdy człowiek, sąsiad bliski czy daleki ma prawo pytać: dlaczego ktoś nagle zginął? I nie słysząc wiarygodnej odpowiedzi każdy ma prawo podjąć zwykłą w każdym dochodzeniu logiczną analizę sytuacji, w pierwszej kolejności zastanawiając się komu ta śmierć przyniosła korzyść. Cui prodest. Kto na tym korzysta? Komu służy ta śmierć? Kto zyskuje na tej stracie? Seneka w swojej tragedii Medea wyraził logiczne przekonanie Cui prodest scelus, is fecit - ten popełnił zbrodnię, komu przyniosła korzyść.

Tu następuje najciekawszy fragment:
- Komu więc zbrodnia pod Smoleńskiem przyniosła korzyść? Diabłu? Tylko diabłu? -pyta pan doktor. -  I dlatego ludzie są bezsilni w wykrywaniu współpracowników diabła - sprawców, pomocników i popleczników tej zbrodni? Kara Boska ich nie minie, lecz ludzka ominie. Będzie to widomy znak rozpaczliwej bezsilności człowieka w walce z imperium zła. Rozpasane zło pożera coraz więcej ofiar. Przyciśnięci do muru, śmiertelnie zagrożeni ludzie zwykli bronić się dzielnie. Ażeby podjąć walkę ze złem, trzeba zło nazwać po imieniu. Niestety, nagle okazuje się, że nadal żyjemy na jednej z wysp archipelagu Gułag. Za poprawność polityczną Polacy mają oddać swoje święte prawo do wolności wypowiedzi.

I dalej: - (...) Oburza cuchnąca faszyzmem argumentacja stosowana w celu zakneblowania ust Polakom, przecież najbardziej ze wszystkich i do końca świata zainteresowanym wyjaśnieniem prawdziwych przyczyn oraz rzeczywistych doraźnych i odległych w czasie następstw tragedii pod Smoleńskiem.

Puenta:
- Już po dwudziestu dniach każdy widzi, że katastrofa pod Smoleńskiem może się skończyć katastrofą narodu, który - pomimo wyraźnego ostrzeżenia - nie potrafi zapobiec nadchodzącym nieszczęściom.

Niestety, pan doktor z niezrozumiałych względów nie skorzystał z wolności wypowiedzi, nie wskazał "współpracowników diabła" i nie nazwał zła po imieniu, mimo iż sugeruje, że wie kto jest jego sługą.

Cały tekst pana doktora znajdziecie tutaj: KLIK!

PS: Dziękuję Dzidce za wskazanie wystąpienia dr Hałata.

wtorek, 04 maja 2010, glosrydzyka

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/05/Sprobuj-pomyslec-z-Radiem-Maryja.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-04 14:58:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Hałat od diabłów.

"karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]
(...)
[...]

   Dr Zbigniew Halat, lekarz epidemiolog, to jeden z najlepszych
felietonistow
   polskich.  Michalkiewicz, JKM razem z RAZ-em mogliby mu conajwyzej
   wode podac.

   AR

Data: 2010-05-04 15:31:47
Autor: cyc
Hałat od diabłów.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrp550$p9c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie chce mi sie wierzyc , ze polska nauka wydala takiemu czlowiekowi certyfikat z tytulem doktora ? .
Gdyby chodzilo tylko o Rydzyka , czy innego rownie nawiedzonego , choc nie tak pazernego i na kase pracego szalenca -redaktora od religii ( zapomnialem nazwiska ) , to moznaby sadzic , ze to przypadek ale trzech w tak krotkim czasie ? , to powinno dac do myslenia i do zweryfikowania procedur nadawania tytulow naukowych .
"Tak byc , nie bedzie " ! . Przeciez do Polski musi przyjsc , po okresie dopuszczenia idiotow do glosu , normalnosc !.
Kazden powinien miec swoje miejsce w spolecznosci i tak jest na calym swiecie . Polityk w polityce , ksiadz w religii , przestepca ( np. Rydzyk ) w kryminale , poglowek i psychopata w domu wariatow . Ten stan bylby normalny , niestety nie u nas !.

cyc

cyc

Data: 2010-05-04 15:39:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Hałat od diabłów.

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrp7k4$tgk$2news.onet.pl...

> [...]

Rydzyk )
w kryminale , poglowek i psychopata w domu wariatow . Ten stan bylby

   Zamknij sie, prymitywie!

   AR

Data: 2010-05-04 15:42:16
Autor: karwanjestdebilem
Hałat od diabłów.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Zamknij sie, prymitywie!

Liczysz na to, ze zakrzyczysz prawde?

Przemyslaw Warzywny

--

"Tragedia smolenska staje sie na naszych oczach nowym mitem PiS. Mialby on sprawic, ze partia Jaroslawa Kaczynskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uklad" juz sie zuzyl, bo gdy PiS rzadzil, nie zdolal go wytropic, choc mial kontrole i nad sluzbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-04 17:50:30
Autor: cyc
Hałat od diabłów.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:771a6$4be02382$54702a04$10851news.chello.at...

> [...]

Rydzyk )
w kryminale , poglowek i psychopata w domu wariatow . Ten stan bylby

Tak jest towarzyszu , obersturmfurer !! zamkne sie ale tylko po tym , jak mnie w swoim bolszewickim stylu uciszycie !.

cyc

Data: 2010-05-04 15:59:54
Autor: cirrus
Hałat od diabłów.
[...]