Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!

Data: 2009-09-16 10:05:29
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
Dzisiaj w nocy na Starym Rynku skradziono figurę "Bamberki". :-(

Antenka

Data: 2009-09-16 19:20:16
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Dzisiaj w nocy na Starym Rynku skradziono figurę "Bamberki". :-(

Antenka

Przecież to ty jesteś detektywką.

Data: 2009-09-16 10:25:36
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 19:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Dzisiaj w nocy na Starym Rynku skradziono figurę "Bamberki". :-(

> Antenka

Przecież to ty jesteś detektywką.

Widzę, że ktoś się ze mnie nabija :D. Póki co za malo danych ;-).

Antenka

Data: 2009-09-16 19:28:56
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wierzę w ciebie, cały Poznań wierzy.

Data: 2009-09-16 10:34:59
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 19:28, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Widzę, że ktoś się ze mnie nabija :D. Póki co za malo danych ;-).

> Antenka

Wierzę w ciebie, cały Poznań wierzy.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

O matko! Wierzysz we mnie? Tylko nie zacznij się do mnie
modlić..hihi ;-). A depresja minęła? :)

Antenka

Data: 2009-09-16 19:38:44
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tzn. wierzę w to co powiedziałaś, a powiedziałaś że jesteś całkiem niezłym detektywem.. amatorem, który myśli o przejściu na zawodowstwo.

Data: 2009-09-16 10:58:36
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 19:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Tzn. wierzę w to co powiedziałaś, a powiedziałaś że jesteś całkiem
niezłym detektywem.. amatorem, który myśli o przejściu na zawodowstwo.

To prawda...A co z humorkiem, bo się nie dowiedziałam. Wiesz właściwie
to mam wyrzuty sumienia, że tak Cię ciągnę za język :D

Antenka

Data: 2009-09-16 20:16:15
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Zupełnie nie potrzebnie.. Ale jeżeli naprawdę to cię interesuje to daj mi swój numer telefonu, zadzwonię, albo wyślę SMS-a z wiadomością.

PS. mam nadzieję że te słowa nie zabrzmiały dla ciebie zbyt grubiańsko.

Data: 2009-09-16 11:44:41
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!

Zupełnie nie potrzebnie..

Aha...to znaczy, że mogą dalej ciągnąć ;-).
Tak, interesuje mnie i powiedziałabym, że nawet intryguje, co jest
powodem takiego stanu. Myślę, że złamane serce.
Wyobraźnia zaczyna pracować :).
Jędruś, ale musiałbyś złożyć publiczną przysięgeę, że nie udostępnisz
my moblie phone number on pl.soc.polityka ;-)

Antenka

P.s. Nie, nie zabrzmiało - przecież mieliśmy się kiedyś spotkać w
"Proletariacie"- na pogaduszki, oczywiście.

Data: 2009-09-16 21:09:02
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Coś w tym stylu.  A jeszcze do tego dochodzi ta nieznośna nuda..

Jędruś, ale musiałbyś złożyć publiczną przysięgeę, że nie udostępnisz
my moblie phone number on pl.soc.polityka ;-)

Nie musisz się obawiać - jeszcze w życiu nie złamałem danego słowa, a trochę żyję już na tym świecie.

Antenka

P.s. Nie, nie zabrzmiało - przecież mieliśmy się kiedyś spotkać w
"Proletariacie"- na pogaduszki, oczywiście.

Mieliśmy, czy mamy?

Data: 2009-09-16 12:14:33
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 21:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> P.s. Nie, nie zabrzmiało - przecież mieliśmy się kiedyś spotkać w
> "Proletariacie"- na pogaduszki, oczywiście.

No mamy, nawet "Stary Marych" się dzisiaj dziwił, że to spotkanie nie
doszło do skutku. :)

Antenka

Data: 2009-09-16 21:20:41
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

"Stary Marych" nie głupi facet..

Antenka, wiem że to niemądre, a nawet głupie ale  już nie mogę, nie wytrzymam.. już cię kiedyś o to pytałem.. Powiedz co masz na sobie, no wiesz tam pod spodem?

Data: 2009-09-16 12:29:47
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 21:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Antenka, wiem że to niemądre, a nawet głupie ale  już nie mogę, nie
wytrzymam.. już cię kiedyś o to pytałem.. Powiedz co masz na sobie, no

Tylko czarne pończochy i nic więcej a w ręce trzymam bat :D

Antenka :-D

Data: 2009-09-16 21:38:30
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

O kurwa!!!!!!     Znowu nie będę mógł spać przez Ciebie.  Te pończochy na takim czerwonym pasie?

Data: 2009-09-16 13:11:05
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!

O kurwa!!!!!!     Znowu nie będę mógł spać przez Ciebie.  Te pończochy
na takim czerwonym pasie?

:-((

:-X

Antenka

To nie Jędruś...On nie przeklina

Data: 2009-09-16 22:15:17
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Przeklina. Tylko sie podniecil.

R.

Data: 2009-09-16 22:17:05
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ależ ja. Nie mogłem sie po prostu powstrzymać..

PS. byłaś na YT przed chwilą?

Data: 2009-09-16 13:42:23
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 22:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> To nie Jędruś...On nie przeklina

Ależ ja. Nie mogłem sie po prostu powstrzymać..

yeah...:-)  owinięta czarną pończochą wokół szyi hihi

Antenka

Data: 2009-09-16 22:46:16
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Jeżeli to są Twoje fotki, to masz śliczne usta..

Data: 2009-09-16 13:50:43
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 22:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> yeah...:-)  owinięta czarną pończochą wokół szyi hihi

> Antenka

Jeżeli to są Twoje fotki, to masz śliczne usta..

Jędrek a gdzie Ty widziałeś moje usta? Na youtube? :)

Antenka

Data: 2009-09-16 22:53:44
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak, no być może one nie są Twoje, ale wyglądają bardzo ponętnie..

Data: 2009-09-16 14:04:39
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 22:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Na takiej małej fotce zauważyłeś moje usta? :) Ciekawe..

Antenka

Data: 2009-09-16 23:13:19
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Stu procentowej pewności nie mam, ale wszystko wskazuje że to są Twoje usta.. :-)

PS. A co z tym numerem telefonu? Jeżeli masz jakieś obawy, to ja mogę podać swój, nikt mnie nie namierzy, ponieważ mój telefon jest na kartę "pre-paid".

Data: 2009-09-16 14:27:26
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 23:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

PS. A co z tym numerem telefonu? Jeżeli masz jakieś obawy, to ja mogę
podać swój, nikt mnie nie namierzy, ponieważ mój telefon jest na kartę

Sprawdź pocztę ;-)  A to na dobranoc :

http://www.youtubr.com/user/sweetblueeyes70#play/all/favorites-all/0/44an4uyvW34

Antenka

Data: 2009-09-16 23:34:22
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

No niestety, ta strona nie jest aktywna.. :-(

Dobranoc :-)

Data: 2009-09-16 14:56:20
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 23:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

No niestety, ta strona nie jest aktywna.. :-(

To był Rysiek i "cegła" :). A Ty masz nieaktywną skrzynkę pocztową  :)

Antenka

Data: 2009-09-17 08:45:47
Autor: jadrys

Tak. CHE@yahoo.com. jest nie aktywny.  Po prostu musiałem podać "fałszywy" adres ze względu na moje poglądy polityczne..  Po wysłaniu paru postów na "Historię"  moją prawdziwą skrzynkę  zaczął  zalewać spam  w postaci gróźb, wyzwisk i oskarżeń.. :-(

PS. Mój prawdziwy adres poczty e-mail który mam w "Thunderbirdzie" i  kontroluje na bieżąco, to - andrzej203@op.pl.

Data: 2009-09-17 00:39:57
Autor: Antenka

Tak. C...@yahoo.com. jest nie aktywny.  Po prostu musiałem podać
[...]

kontroluje na bieżąco, to - andrzej...@op.pl.

Aha, rozumiem. Czy z mojej strony też się obawiasz wyzwisk typu
"czerwony jak cegła", "bolszewik" itp.? :-) Spokojnie, owszem zdarza
się - i pewnie to zauważyłeś, że potrafię komuś dopiec, ale tylko
wtedy, gdy jest prostacki, chamski i arogancki wobec mnie, kobiety.
Wychodzę z założenia, że i tak nic nie mogę zrobić w sferze poglądów
drugiej osoby, zmainy tych poglądów, bo zdaję sobie sprawę, że to
jakie ktoś ma poglądy to nie jest kwestia 5 ostatnich minut życia.
Poglądy, światopogląd nabywa się od dzieciństwa. Mogę się z nimi
jedynie nie zgadzać, uważając, że z gruntu są oparte na złym
postrzeganiu człowieka, który w tym wszystkim jest najważniejszy. ;-)..
Miłego dnia Andros! :-)

Antenka

P.s. Mój e-mail jest chyba wszystkim znany, bo jak kliknęłam onte-
niusy to widać go jak na patelni :sweet.blue_eyes@wp.pl  :D. Póki co,
nikt mnie nie szantażował ani nie ubliżał, a ta skrzynka została
założona tylko na potrzeby pl.soc.polityki ;-)

Data: 2009-09-17 00:53:56
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 09:39, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Miłego dnia Andros! :-)

Antenka

P.s. Mój e-mail jest chyba wszystkim znany, bo jak kliknęłam onte-
niusy to widać go jak na patelni :sweet.blue_e...@wp.pl  :D. Póki co,
nikt mnie nie szantażował ani nie ubliżał, a ta skrzynka została
założona tylko na potrzeby pl.soc.polityki ;-)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tam dalej jest, po  _ jest eyes, czyli sweet.blue_eyes. Z tym Twoim
imieniem za duż się nie pomyliłam Jędruś, jeżeli masz na imię "Andros"
- intuicja jest niezbędna w pracy detektywistycznej ;-)

Antenka

P.s. Cholernie męskie imię :-)

Data: 2009-09-17 10:25:19
Autor: jadrys

      PS. Mój prawdziwy adres poczty e-mail który mam w "Thunderbirdzie" i  kontroluje na bieżąco, to - andrzej...@op.pl.

[...]

Dzięki, ale mi się nie podoba!  :-( Wolałbym mieć na imię choćby Arkadiusz..
Antenka to też ładne imię.. ;-)

Data: 2009-09-17 02:21:01
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 10:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Antenka to też ładne imię.. ;-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

No coś Ty! Piękne męskie imię - jedno z moich ulubionych ;-) Arkadiusz
mi się nie podona tak jak nie lubię innch  "iusz"  Dariusz, Mariusz -
nie wiem dlaczego - tak końcówka mi się nie podoba. No nie żartuj
sobie ja mam inaczej na imię... :-)  My name is Lily  ;-)

Antenka

Data: 2009-09-17 15:26:15
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Lily? Brrrr. Zupełnie do Ciebie nie pasuje. :-)

Mój ranking na najpiękniejsze imię kobiece zaczyna się od:
1/ Beata
2/ Eliza
3/ Marina
4/ Tamara

PS. A czy mogłabyś mi podać poprzez E- mail, o ile nie chcesz publicznie, swoje prawdziwe imię? Wiem że oczarowanie które odczuwam do Twojej osoby może od tego prysnąć, ale jestem gotowy zaryzykować.. :-)

Data: 2009-09-17 11:13:45
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 15:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Żadne z wymienionch imion mi się nie podoba. :-P Mam trzy imiona.
A Magdalena może być? :(((

Antenka

Data: 2009-09-17 21:02:22
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Jasne, Magda też mi się podoba. :-)

Data: 2009-09-17 12:37:26
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 21:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Żadne z wymienionch imion mi się nie podoba. :-P Mam trzy imiona.
> A Magdalena może być? :(((

> Antenka

Jasne, Magda też mi się podoba. :-)

Sama sobie wybrałam ;-)

Antenka

Data: 2009-09-17 21:58:47
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Czyli - masz niezły gust.. ;-)

Data: 2009-09-18 08:12:01
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
jadrys пишет:
Czyli - masz niezły gust.. ;-)

Jeszcze sie dotknijcie pindolkami i bedzie calkiem cukierkowo...

--
Vic

Data: 2009-09-18 09:56:12
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Czyli - masz niezły gust.. ;-)

Jeszcze sie dotknijcie pindolkami i bedzie calkiem cukierkowo...

-- Vic

A co to jest "pindolka"? :-D

Data: 2009-09-18 01:34:15
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 09:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> Jeszcze sie dotknijcie pindolkami i bedzie calkiem cukierkowo...

> --
> Vic

A co to jest "pindolka"? :-D

Na pewno coś bardzo sprośnego...:-(( Miłego dnia "wrogu" z Wildy
hihi ;-)

Antenka

Data: 2009-09-18 15:39:03
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

E, mi się wydaje Ĺźe coś romantycznego.. :-)  choć głowy za to nie dałbym sobie uciąć..
Również życzę miłego dnia "nieprzyjaciółko" z Łazarza.. :-)

Data: 2009-09-18 08:27:56
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
E, mi się wydaje że coś romantycznego.. :-)  choć głowy za to nie dałbym
sobie uciąć..
Również życzę miłego dnia "nieprzyjaciółko" z Łazarza.. :-)

Czy te mnie może podrywasz? :D

Antenka

Data: 2009-09-18 17:54:55
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
Antenka пишет:
Czy te mnie moĹźe podrywasz? :D

To takie zaloty 40+
:)

--
Vic

Data: 2009-09-18 10:31:02
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 17:54, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Czy te mnie moĹźe podrywasz? :D

To takie zaloty 40+
:)

--
Vic

Wreszcie jakiś dojrzały...

Antenka

Data: 2009-09-18 20:33:37
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
Czy te mnie moĹźe podrywasz? :D

To takie zaloty 40+
:)

Takie same jak w każdym wieku, no może trochę mniejszy tupet..

Data: 2009-09-16 20:47:38
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h90jq0$46p$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
> Antenka ?????:
>
> To takie zaloty 40+
> :)

Takie same jak w każdym wieku, no może trochę mniejszy tupet..

Chiba....... tupecik?!

Data: 2009-09-18 21:04:51
Autor: jadrys
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h90jq0$46p$1news.onet.pl...

VicAbarca pisze:

Antenka ?????:

Czy te mnie może podrywasz? :D

To takie zaloty 40+
:)

Takie same jak w każdym wieku, no może trochę mniejszy tupet..

Chiba....... tupecik?!

Używasz stary zbereźniku? :-)

Data: 2009-09-18 20:34:10
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Chyba nie, normalna wymiana uprzejmości z kimś ze swego miasta... :-)

Data: 2009-09-18 11:43:04
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 20:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Czy te mnie może podrywasz? :D

> Antenka

Chyba nie, normalna wymiana uprzejmości z kimś ze swego miasta... :-)

Szczególnie dwóch wrogich dzielnic ha ha ha

Antenka

Data: 2009-09-18 21:01:35
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Jakich dwóch wrogich? Wilda jest pokojowo nastawiona do całego świata, łącznie z Łazarzem. To wasze Łazarskie pieniactwo jest winne tym Poznańskim waśniom. Jednym słowem - wszystkiemu winien jest Łazarz.

Data: 2009-09-18 12:11:02
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 21:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

łącznie z Łazarzem. To wasze Łazarskie pieniactwo jest winne tym
Poznańskim waśniom. Jednym słowem - wszystkiemu winien jest Łazarz.

Udało się! Adrenalina podskoczyła ;-) . Mam dla Ciebie dobre
wiadomości.  "Stary Marych" stoi tam gdzie stał, trzyma kurczowo w
ręce tę wyświechtaną starą teczkę i kierwonicę, żeby mu jaki paskud
tej "wyścigówy" nie ukradł :D. Odanleziono "Bamberkę" - w misce od
fotanny wylądowała, oczywiście uszkodzona, a domniemanego sprawcę
zapisała kamera :).

Antenka

Data: 2009-09-18 21:43:18
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak, słyszałem.. Jak można sie było tego spodziewać wandal był z Łazarza.. :-(

Data: 2009-09-18 13:06:17
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
Tak, słyszałem.. Jak można sie było tego spodziewać wandal był z
Łazarza.. :-(

Coś Ty! Nie kłam! :((

Antenka :-X

Data: 2009-09-18 10:19:36
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
jadrys пишет:
A co to jest "pindolka"? :-D

Tak do konca to nie wiadomo. Ale intrygujaco brzmi :)

--
Vic

Data: 2009-09-18 15:37:27
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
A co to jest "pindolka"? :-D

Tak do konca to nie wiadomo. Ale intrygujaco brzmi :)

-- Vic

Bardzo.. Sama Antenka też jest dla mnie wielce intrygująca..

Data: 2009-09-16 19:24:11
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h902em$qdl$2news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
> jadrys ?????:
>
> Tak do konca to nie wiadomo. Ale intrygujaco brzmi :)
>
> -- > Vic

Bardzo.. Sama Antenka też jest dla mnie wielce intrygująca..

JAK  TO  SIĘ  PEDAŁY  WĄCHAJĄ.

Data: 2009-09-18 20:35:52
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

Prawusku vel Panslavie vel Slavinko - proszę - nie psuj nastroju..

Data: 2009-09-16 20:48:59
Autor: Prawusek

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h90ju7$46p$4news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> "jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message

> JAK  TO  SIĘ  PEDAŁY  WĄCHAJĄ.

Prawusku vel Panslavie vel Slavinko - proszę - nie psuj nastroju..

Bez błękitka nie razbieriosz...

Data: 2009-09-18 21:02:01
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

A właśnie że rozbieriosz. :-P

Data: 2009-09-18 21:35:19
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
Prawusek ďčřĺň:
JAK  TO  SIĘ  PEDAŁY  WĄCHAJĄ.

Kilgenstein, ty sie nie wtracaj, stary onanisto!

--
Vic

Data: 2009-09-18 10:48:38
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 15:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> Tak do konca to nie wiadomo. Ale intrygujaco brzmi :)

> --
> Vic

Bardzo.. Sama Antenka też jest dla mnie wielce intrygująca..

???
A to coś nowego! Ty się nie intryguj Antenką tylko zajmij się swoją
"bezkonkurencyną  partnerką" i "cudownym dzieckiem", "cudowną pracą" w
Reichu, żeby Ciebie jaki helmut stamtąd nie wyciapał :-P

Antenka

P.s. Panie, zachowaj mnie od "cudownych", "idealnych",
"wszechwiedzących", najmądrzejszych, najpiękniejszych,
najbogatszych...bleee słabo mi, chyba umrę za chwilę...słabo mi

Data: 2009-09-18 20:35:28
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

Oj Antenka, chyba ci się coś pomieszało w czytniku - odpowiadasz Vicowi w moim poście. :-(

Data: 2009-09-18 11:54:01
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 20:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> najbogatszych...bleee słabo mi, chyba umrę za chwilę...słabo mi

Oj Antenka, chyba ci się coś pomieszało w czytniku - odpowiadasz Vicowi

Oj rzeczywiście, sorry :-((. To jednak kogoś innego intryguję ;-). No
ale to co o "naj"-Viku napisałam to sama prawda, chyba nie
zaprzeczysz? :)
Ty mnie jeszcze bardziej...:D SzczegĂłlnie te straszne blizny ; - /

Antenka

Data: 2009-09-18 21:22:41
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

Oczywiście że nie zaprzeczę.. :-)

To dlaczego nie chcesz sie ze mną spotkać i ich dotknąć? :-(

Data: 2009-09-18 12:40:24
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 21:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Oczywiście że nie zaprzeczę.. :-)

To dlaczego nie chcesz sie ze mną spotkać i ich dotknąć? :-(

O kurczę...a miało być tak politycznie w "Proletariacie" :). A nie
poczujesz się dotknięty, jak dotknę? :)

Antenka

Data: 2009-09-18 22:02:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:

To dlaczego nie chcesz sie ze mną spotkać i ich dotknąć? :-(

O kurczę...a miało być tak politycznie w "Proletariacie" :). A nie
poczujesz się dotknięty, jak dotknę? :)

Antenka

Bo ja wiem.. O ile nie zaczniesz ich rozdrapywać, to chyba nie.

Data: 2009-09-18 21:36:59
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
bleee słabo mi, chyba umrę za chwilę...słabo mi

Requiestat in pace

--
Vic

Data: 2009-09-18 13:03:58
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 21:36, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> bleee słabo mi, chyba umrę za chwilę...słabo mi

Requiestat in pace

Amen. Zapalam świeczkę dla siebie [***]

Antenka

Data: 2009-09-18 15:46:26
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Bardzo.. Sama Antenka też jest dla mnie wielce intrygująca..

Tak z kroju czcionki? :D

--
Vic

Data: 2009-09-17 11:22:05
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
Lily? Brrrr. Zupełnie do Ciebie nie pasuje. :-)
Dlaczego? Lilla pasuje do mnie.  :-(((

Antenka

Data: 2009-09-17 21:01:51
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Lily? Brrrr. Zupełnie do Ciebie nie pasuje. :-)

Dlaczego? Lilla pasuje do mnie.  :-(((

Antenka

E tam, brzmi tak jakoś niekobieco.. :-(

Data: 2009-09-17 12:34:08
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 21:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Dlaczego? Lilla pasuje do mnie.  :-(((

> Antenka

E tam, brzmi tak jakoś niekobieco.. :-(

:-(((

Data: 2009-09-17 13:24:15
Autor: Antenka
Antenka pisze:

> Dlaczego? Lilla pasuje do mnie.  :-(((

> Antenka

E tam, brzmi tak jakoś niekobieco.. :-(

Ale tak do mnie mówił mój śp. dziadek - byłam jego ukochaną
wnuczką ;-)

Antenka

Data: 2009-09-15 22:31:15
Autor: Prawusek

Antenka pisze:

> [...]

kierunku..

Ale tak do mnie mówił mój śp. dziadek - byłam jego ukochaną

A nie Czarna Lolita czy Julita od Gucia?

Data: 2009-09-18 09:56:28
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

No, jako do dziecka to imię Lilla nawet pasuje. :-)

Data: 2009-09-17 15:45:24
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
jadrys пишет:
1/ Beata
2/ Eliza
3/ Marina
4/ Tamara

Jeszcze Teresa i bedzie komplet zramolalych imion zenskich...

--
Vic

Data: 2009-09-17 15:46:39
Autor: raff
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
1/ Beata
2/ Eliza
3/ Marina
4/ Tamara

Jeszcze Teresa i bedzie komplet zramolalych imion zenskich...

No nie, Jeszcze Danuta, Irena...

R.

Data: 2009-09-17 11:16:12
Autor: Antenka
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!

No nie, Jeszcze Danuta, Irena...

Tych imion wręcz chorobliwie nie znoszę. Ireny to wiadomo, jaką
profesją się zajmują tę najstarszą :D, a Danuty to straszne nudziary,
flegmatyczki, często bywają złośliwymi zołzami :D

Antenka :DDD

Data: 2009-09-15 22:14:20
Autor: Prawusek

[...]

Pewnie Luca - starannie omijana.
A może MM - zza mostka...

Data: 2009-09-17 20:51:09
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Zofia, Barbara, Halina, Eliza...

R.

Data: 2009-09-17 21:01:40
Autor: jadrys
Antenka pisze:
No nie, Jeszcze Danuta, Irena...

Tych imion wręcz chorobliwie nie znoszę. Ireny to wiadomo, jaką
profesją się zajmują tę najstarszą :D,

Antenka :DDD

:-D  Skąd taka opinia? --

Data: 2009-09-17 12:41:04
Autor: Antenka
Antenka pisze:

> Tych imion wręcz chorobliwie nie znoszę. Ireny to wiadomo, jaką
> profesją się zajmują tę najstarszą :D,

> Antenka :DDD

:-D  Skąd taka opinia?

Ponieważ statystyczna Danuta to taka, bezpłciowa, flegmatyczna
nudziara, a jak nie nudziara to znerwicowana zołza - takie kiedyś
miałam nieszczególną przyjemność poznać w pracy.  ;-)

Antenka

Data: 2009-09-17 21:58:19
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A Danuśka Jurandówna? ;-)   Ale mi chodziło o opinię na temat Ireny.

Data: 2009-09-18 08:07:28
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Ponieważ statystyczna Danuta to taka, bezpłciowa, flegmatyczna
nudziara, a jak nie nudziara to znerwicowana zołza

Rozumiem, ze badania przeprowadzilas na grupie reprezentatywnej...

--
Vic

Data: 2009-09-18 08:06:20
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
 Ireny to wiadomo, jaką
profesją się zajmują tę najstarszą :D, a Danuty to straszne nudziary,
flegmatyczki, często bywają złośliwymi zołzami :D

He, he, troche glupie...

--
Vic

Data: 2009-09-18 08:04:48
Autor: VicAbarca
raff пишет:
[...]

Zapomnialem jeszcze o Krystynie :)
Panna Krysia krolowala na parkiecie nie od dzisiaj...

--
Vic

Data: 2009-09-17 21:02:55
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Nie mam pojęcia dlaczego te imiona kojarzą ci się z zramoleniem..

Data: 2009-09-18 08:09:31
Autor: VicAbarca
Hallo, Jadryś! Łapaj złodzieja!
raff пишет:
Lilianna.

Zdziebko pretensjonalne :) Ale w koncu nie jej wina...

--
Vic

Data: 2009-09-17 11:33:44
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Dzięki, ale mi się nie podoba!  :-( Wolałbym mieć na imię choćby Arkadiusz..

A moze takie piekne, staropolskie imie Zbylut? Albo rownie staropolskie i rownie piekne: Mszczuj?

--
Vic

Data: 2009-09-17 10:06:22
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ależ nie z Twojej strony się obawiam powyższego.. :-)
Tak oczywiście, zauważyłem.. i za to Cię właśnie cenię. :-)

[...]

Tu niestety nie mogę się z Tobą zgodzić - jeszcze do stosunkowo niedawna zupełnie inaczej postrzegałem UE, jednak pod wpływem twoich, WW i innych eurosceptyków postów zacząłem ją widzieć nie tylko w różowych barwach. Podobnie zresztą było w podejściu do komunizmu..  Gdzieś tak do połowy mojego życia nienawidziłem, podobnie jak moja rodzina "czerwonego", ale pod wpływem doświadczeń życiowych zmieniłem zdanie.

[...]

Życzę tego samego. :-)

[...]

:-)

Data: 2009-09-17 01:51:31
Autor: Antenka
> [...]

> jedynie nie zgadzać, uważając, że z gruntu są oparte na złym
> postrzeganiu człowieka, który w tym wszystkim jest najważniejszy. ;-).

Życzę tego samego. :-)

> [...]
> nikt mnie nie szantażował ani nie ubliżał, a ta skrzynka została
> założona tylko na potrzeby pl.soc.polityki ;-)

Jędrek, wiesz co? Ktoś się chyba pod Ciebie podszywa dostałam
wiadomość od niejakiego araba-akusa, który się powołuje na Ciebie i
twierdzi, że mieszkał na Wildzie. :- /
Co do tych poglądów to może zbytnio uogólniłam - bo one nie są
constans - one ewaluują, czasami latami. Ze mną podobnie było. Nim
stałam się"skrajną ścianą" - patrzyłam z ubóstwieniem na Wałęsę i
innych polakożerców, bo nie znałam wówczas ich prawdziwego oblicza i
niecnych celów  (długo się maskowali pod szczytnymi hasłami) - teraz
wszyscy już się odkryli - wiadomo o co chodziło i dla kogo pracują.
Dlatego w pewnym momencie uświadomiłam sobie, że muszę poprzeć tę
najbardziej narodową opcję. Tylko, że tam dostała się młodzież. A już
starożytni mawiali, że kto bierze się za politykę przed 30-stką ten z
hukiem spada na cztery  litery( parafrazując oczywiście). Popełnili
mnóstwo błędów, pycha też ich zżarła. :-(( Nie tracę wiary, że przyjdą
jeszcze dobre czasy dla Polski :-)

Antenka

Data: 2009-09-17 15:28:54
Autor: jadrys
[...]

[...]