Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

Data: 2012-09-02 07:32:15
Autor: emailstuffname@gmail.com
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

....o ile jeszcze dotrze cos do was,  jesli za daleko nie weszliscie w
tzw. *inicjacie okultystyczna* *ezoteryke.

Muzyka Techno - czym naprawde jest opowiada Leszek Dokowicz  - w
siedmiu odcinkach:

http://www.youtube.com/watch?v=4ju2KgXmJHs

Kim byl i jest Leszek Dokowicz?:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Dokowicz

Ps. Tym samym jest ta dzialalnosc *charytarywna* Owsiaka i zabawy w
blocie w Jarocinie:)

Data: 2012-09-02 09:39:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 2 Wrz, 12:07, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 2 wrze¶nia 2012 16:32. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]

>http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Dokowicz

> Ps. Tym samym jest ta dzialalnosc *charytarywna* Owsiaka i zabawy w

Wiesz dobrze, ¿e dla mnie anegdota niczego nie udowadnia. Jestem na takie
historie odporny. Tym niemniej techno to ha³a¶liwy kicz a nie muzyka -- --
prawdziw± muzykê masz tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=xKF3ps4nH2o

unda attingit
te & abducit
te in profunda
sicut es unda

Faun - Unda

jednym slowem taki Niewierny Tomasz:)

Ja oceniam nagrania emocjonalnie...jak zaczalem sluchac tego nagrania,
to zebralo mi sie na wymioty:)

Sorry, ale to *czyste* nie jest...

Data: 2012-09-02 18:51:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 wrzeÅ›nia 2012 18:39. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

On 2 Wrz, 12:07, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 2 września 2012 16:32. carbon entity
'emailstuffn...@gmail.com' <jack.kle...@gmail.com>

Wiesz dobrze, że dla mnie anegdota niczego nie udowadnia. Jestem na takie
historie odporny. Tym niemniej techno to hałaśliwy kicz a nie muzyka -- --
prawdziwÄ… muzykÄ™ masz tutaj:

[...]

Do tego zespołu mam sentyment, dlatego że jeden z tych ludowych kawałków opisuje fragment jednego z moich poprzednich żyć:

Faun - Egil Saga

http://www.youtube.com/watch?v=LgGIOZiVCVU

Egill Skalla-Grimsson też koszerny bynajmniej nie był a wielkim poetą był.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 18:54:26
Autor: zdumiony
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k202q0$l1f$1node2.news.atman.pl...

Do tego zespołu mam sentyment, dlatego że jeden z tych ludowych kawałków
opisuje fragment jednego z moich poprzednich żyć:

Kiedyś się dowiesz że żyje się tylko raz :)

Data: 2012-09-02 19:14:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 18:54. carbon entity 'zdumiony' <zdumiony@jestem.pl>

[...]

Nie doświadczyłeś śmierci biologicznej, to się nie możesz wypowiadać.

PS. WÄ™drówka dusz wystÄ™puje w pismach romantycznych Juliusza SÅ‚owackiego  -- - Genezis z Ducha, Królu Duchu. Nie mogÄ™ odrzucić tej romantycznej tradycji.

PS 2. Faun - Ynis Avalach http://www.youtube.com/watch?v=-lWGlYhAUL0

(HIC IACET ARTHVRVS REX QVONIAM REXQVE FVTVRVS)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 20:23:21
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 19:14:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 18:54. carbon entity 'zdumiony'
<zdumiony@jestem.pl>

U¿ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa³ w
wiadomo¶ci news:k202q0$l1f$1node2.news.atman.pl...

Do tego zespo³u mam sentyment, dlatego ¿e jeden z tych ludowych kawa³ków
opisuje fragment jednego z moich poprzednich ¿yæ:

Kiedy¶ siê dowiesz ¿e ¿yje siê tylko raz :)

Nie do¶wiadczy³e¶ ¶mierci biologicznej, to siê nie mo¿esz wypowiadaæ.

A mówi±, ¿e polityka jest nudna. :)

Data: 2012-09-02 20:34:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 20:23. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

A mówią, że polityka jest nudna. :)

Nie jest nudna... tu siÄ™ takie cuda dziejÄ…...
statki (kuchenne) w powietrzu latajÄ…... ;)

Jednym słowem:
Przygotuj się do klimatów _głębokiej_ _polityki_ ....

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 20:38:59
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 20:34:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 20:23. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

A mówi±, ¿e polityka jest nudna. :)

Nie jest nudna... tu siê takie cuda dziej±...
statki (kuchenne) w powietrzu lataj±... ;)

Jednym s³owem:
Przygotuj siê do klimatów _g³êbokiej_ _polityki_ ....

Po co od razu "g³êboka"? Niegodnym ja. :)

Data: 2012-09-02 20:48:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 20:38. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Po co od razu "głęboka"? Niegodnym ja. :)

Grails - Deep Politics

http://www.youtube.com/watch?v=g5NfwZRBrKE

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 20:49:34
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 20:48:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 20:38. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

Po co od razu "g³êboka"? Niegodnym ja. :)

Grails - Deep Politics

http://www.youtube.com/watch?v=g5NfwZRBrKE

Nie mam czasu na ogl±danie obrazków. Wiêc w skrócie.

Data: 2012-09-02 21:10:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 20:49. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieÅ„
2012 20:48:

[...]

Nie mam czasu na oglądanie obrazków. Więc w skrócie.

A na posłuchanie muzyki masz?
Wyobraź sobie, że "wielka polityka" i "konwencjonalne teorie spiskowe" są tylko wierzchołkiem góry lodowej. Głęboka polityka to coś, co kryje się na samym dnie, kilka mil pod taflą głębokiego błękitnego oceanu.
Najlepiej rozumieli to Tybetańczycy, dla których każde działanie polityczne jest wynikiem jakiegoś manewru dziejącego się w świecie mitycznych bogów. Głęboka polityka ma trudny do zrozumienia dla XXI-wiecznego człowieka przyzwyczajonego do sekularyzmu aspekt magiczno-religijny, jest to aspekt "rządu dusz" z Wielkiej Improwizacji Konrada w dziadach częsci III Mickiewicza. Nie chodzi w niej o partie polityczne, armie, państwa czy nawet tajne związki i koterie, sięga ona do głębokich psychicznych operacji na nieświadomości zbiorowej i podstawach tkanki kultury. Nawet nie leży ona w nagromadzeniu myśli i mowy czyli poglądów filozoficznych, które są pniem i koroną a w jeszcze bardziej enigmatycznej sferze umysłowych formacji, która jest korzeniem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 21:19:33
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 21:10:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 20:49. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

[...]

A na pos³uchanie muzyki masz?
Wyobra¼ sobie, ¿e "wielka polityka" i "konwencjonalne teorie spiskowe" s±
tylko wierzcho³kiem góry lodowej. G³êboka polityka to co¶, co kryje siê na
samym dnie, kilka mil pod tafl± g³êbokiego b³êkitnego oceanu.
Najlepiej rozumieli to Tybetañczycy, dla których ka¿de dzia³anie
polityczne jest wynikiem jakiego¶ manewru dziej±cego siê w ¶wiecie
mitycznych bogów. G³êboka polityka ma trudny do zrozumienia dla
XXI-wiecznego cz³owieka przyzwyczajonego do sekularyzmu aspekt
magiczno-religijny, jest to aspekt "rz±du dusz" z Wielkiej Improwizacji
Konrada w dziadach czêsci III Mickiewicza. Nie chodzi w niej o partie
polityczne, armie, pañstwa czy nawet tajne zwi±zki i koterie, siêga ona do
g³êbokich psychicznych operacji na nie¶wiadomo¶ci zbiorowej i podstawach
tkanki kultury. Nawet nie le¿y ona w nagromadzeniu my¶li i mowy czyli
pogl±dów filozoficznych, które s± pniem i koron± a w jeszcze bardziej
enigmatycznej sferze umys³owych formacji, która jest korzeniem.

Przeprowad¼ "dowód", potem mo¿na porozmawiaæ nad tym sk±d, dok±d wêdrówka itd... Dla mnie wêdrówka jest i tak nadmiarem problemów je¶li chodzi o to co w³o¿yæ do garnka. Mo¿esz oczywi¶cie wyznawaæ dowoln± ideologiê, skoro Ciê to bawi.

Data: 2012-09-02 21:37:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 21:19. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Przeprowadź "dowód", potem można porozmawiać nad tym skąd, dokąd wędrówka
itd... Dla mnie wędrówka jest i tak nadmiarem problemów jeśli chodzi o to
co włożyć do garnka. Możesz oczywiście wyznawać dowolną ideologię, skoro
CiÄ™ to bawi.

Wiesz dobrze, że "to co ma obywatel włożyć do garnka" to tym mniej interesuje rzekomych reprezentantów im na wyższym stopniu piramidy są. Ale racej to, jak mają się podporządkować władcom o jeden stopień wyższych aby nie stracić pieniędzy (to na szczeblu narodowym), wpływów (na szczeblu międzynarodowym), łaski "bogów" (na szczeblu tajnych stowarzyszeń) etc. Im wyżej, tym władza ma charakter coraz bardziej duchowy, bezosobowy i bezinteresowny. Powyżej szczebla tajnych stowarzyszeń najpierw jako sama władza dla władzy, potem jako idea wpisania się w Większy Plan, potem jako projektowanie, stwórstwo Większego Planu, coraz większa abstrakcja. I te akty przedłużają się coraz bardziej, stają się z aktów procesami coraz to dłuższymi wymagającymi coraz to większego czasu. Gdyby nie podświadome przekonanie o wędrówce dusz, jakiego nie trzeba udowadniać, jaki sens miałyby działania polityczne zaplanowane na całe stulecia a nawet tysiąclecia, królestwa przekraczające okres życia jednej ludzkiej generacji?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 21:44:45
Autor: Chiron

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k20cgs$qa3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Naturalne dążenie człowieka- to widać szczególnie na wsiach, u prawdziwych chłopów- panów gospodarzy: "moje- to dbam jak najlepiej potrafię- żeby w jak najlepszym stanie przekazać dzieciom". To inna wiara w nieśmiertelność- przedłużenie samego siebie poprzez swoją progeniturę. Natura, Panie Szanowny

--

Chiron

Data: 2012-09-02 21:59:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 21:44. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

To na tym niskim szczeblu. A na tym wysokim "żyjących bogów" jawnych i tajnych chodzi o zapewnienie długotrwałości linii inkarnacyjnej. Opieka nad poddanymi im wyżej tym gra coraz bardziej rolę aspektów pomocniczych. Nikt rozsądny chyba nie powie, że Adolfowi Hitlerowi z jego 1000-letnią rzeszą chodziło rzeczywiście o pomyślność Niemców.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 21:56:34
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 21:37:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 21:19. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

[...]

Wiesz dobrze, ¿e "to co ma obywatel w³o¿yæ do garnka" to tym mniej
interesuje rzekomych reprezentantów im na wy¿szym stopniu piramidy s±. Ale
racej to, jak maj± siê podporz±dkowaæ w³adcom o jeden stopieñ wy¿szych aby
nie straciæ pieniêdzy (to na szczeblu narodowym), wp³ywów (na szczeblu
miêdzynarodowym), ³aski "bogów" (na szczeblu tajnych stowarzyszeñ) etc. Im
wy¿ej, tym w³adza ma charakter coraz bardziej duchowy, bezosobowy i
bezinteresowny. Powy¿ej szczebla tajnych stowarzyszeñ najpierw jako sama
w³adza dla w³adzy, potem jako idea wpisania siê w Wiêkszy Plan, potem jako
projektowanie, stwórstwo Wiêkszego Planu, coraz wiêksza abstrakcja. I te
akty przed³u¿aj± siê coraz bardziej, staj± siê z aktów procesami coraz to
d³u¿szymi wymagaj±cymi coraz to wiêkszego czasu. Gdyby nie pod¶wiadome
przekonanie o wêdrówce dusz, jakiego nie trzeba udowadniaæ, jaki sens
mia³yby dzia³ania polityczne zaplanowane na ca³e stulecia a nawet
tysi±clecia, królestwa przekraczaj±ce okres ¿ycia jednej ludzkiej
generacji?

Jak sam s³usznie zauwa¿asz, s±  wymienieni przez Ciebie tylko "rzekomymi" reprezentantami. Wiêc mo¿na ich wywaliæ do wora. Dowód za¶ rzekomej wêdrówki nie istnieje, skoro nie mo¿na go w Twoim wydaniu przeprowadziæ. To tyle. Oczywi¶cie bêdziesz mia³ racjê co do wêdrówki wtedy gdy dopu¶cimy ¿e i piosenka mo¿e byæ dowodem. :)

Data: 2012-09-02 22:04:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 września 2012 21:56. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Jak sam sÅ‚usznie zauważasz, sÄ…  wymienieni przez Ciebie tylko "rzekomymi"
reprezentantami. Więc można ich wywalić do wora.

Nie można. Prawdziwa władza na to nie pozwoli, żeby ktoś nawet takim niskim szczeblom dobrał się do skóry. Czytałeś "Zamek" i "Proces" Franza Kafki?

Dowód zaś rzekomej
wędrówki nie istnieje, skoro nie można go w Twoim wydaniu przeprowadzić.
To tyle. Oczywiście będziesz miał rację co do wędrówki wtedy gdy dopuścimy
że i piosenka może być dowodem. :)

Piosenka jest instrumentalna. Możesz pod nią podłożyć słowa jakie chcesz. ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-03 10:27:06
Autor: Marek Czaplicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 02 wrzesieñ 2012 22:04:

niedziela, 2 wrze¶nia 2012 21:56. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

Jak sam s³usznie zauwa¿asz, s±  wymienieni przez Ciebie tylko "rzekomymi"
reprezentantami. Wiêc mo¿na ich wywaliæ do wora.

Nie mo¿na. Prawdziwa w³adza na to nie pozwoli, ¿eby kto¶ nawet takim
niskim szczeblom dobra³ siê do skóry. Czyta³e¶ "Zamek" i "Proces" Franza
Kafki?

Prawdziwa w³adza? Wiêc dlaczego piszesz o "rzekomych"? Prawdziwa w³adza to ludzie. Ty, ja i inni. Zwykli obywatele. To prosta prawda. W piosence instrumentalnej s± zawarte dowody na "wêdrówkê dusz"? Najpierw jednak trzeba udowodniæ, ¿e co¶ takiego jak "dusza" istnieje. Potem trzeba udowodniæ ¿e mo¿e siê "przesiadaæ" z cia³a na cia³o. A na koñcu jak siê ju¿ to udowodni, to zaprz±c do pracy matematykê i stworzyæ schemat przesiadek. Powodzenia.

Data: 2012-09-03 11:19:28
Autor: zdumiony
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k20468$hcr$1node1.news.atman.pl...
Nie doświadczyłeś śmierci biologicznej, to się nie możesz wypowiadać.

Nikt kto żyje nie doświadczył

PS. Wędrówka dusz występuje w pismach romantycznych Juliusza Słowackiego
-- - Genezis z Ducha, Królu Duchu. Nie mogę odrzucić tej romantycznej
tradycji.

Ale wystarczy zobaczyć co Jezus mówił, nie mówił o żadnej reinkarnacji ale wóz albo przewóz

Data: 2012-09-03 11:26:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
poniedziałek, 3 września 2012 11:19. carbon entity 'zdumiony' <zdumiony@jestem.pl>

Ale wystarczy zobaczyć co Jezus mówił, nie mówił o żadnej reinkarnacji ale
wóz albo przewóz

Raczej co Jezusowi przypisywano.
Wiesz dobrze, że te przekazy były redagowane.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-03 12:34:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k21t4s$pkk$2node1.news.atman.pl...
[...]

Redagowali je mnichowie napaleni ziołami i napojeni winem?

Data: 2012-09-03 13:17:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
poniedziałek, 3 września 2012 12:34. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

Raczej co Jezusowi przypisywano.
Wiesz dobrze, że te przekazy były redagowane.

Redagowali je mnichowie napaleni ziołami i napojeni winem?

Takie było zdanie Dody i z tego co wydaje mi się to raczej o prorokach Starego Testamentu. Zapłaciła niezłą kasę, bo się niektórzy wierzący poczuli tym urażeni. Ja nie chcę się na ten temat wypowiadać definitywnie, choć spotkałem się gdzieniegdzie w rożnych źródłach religioznawczych z dość niejasnymi wzmiankami, jakoby owa słynna hebrajska szkoła jasnowidzów mogła używać ponoć entheogenów (tak to się fachowo nazywa).

Natomias bezsprzecznym faktem jest, że Ewangelie i ine pisma Starego Testamentu od ich pierwszego zapisania aż do ustalenia kanonu przez Konstantyna były redagowane i wycinano z ich składu wersety, które jakimśtam ojcom kościoła mogły się nie podobać, tak, że obecnie mamy do czynienia z bardzo mocno ocenzurowaną wersją. Inaczej nie powstałby cały dział apokryfów -- - pism odrzuconych. A to z tego powodu, że różne relacje sobie przeczyły. Dobrano jako obowiązujące tylko takie pisma, które pasowały pod konkretne teologiczne tezy i nawet je okrojono.

Reinkarnacja została wycięta z naauk chrześcijaństwa na rozkaz cesarzowej wschodnio-rzymskiej Teodory, która przed małżeństwem z Justynianem była teatralną aktorką występującą w sztukach pornograficznych i obawiała się, że po śmierci nie pójdzie od razu do nieba tylko odrodzi się w postaci jakiegoś lubieżnego zwierzęcia. Jako buddysta jestem przekonany, że za takie zachowanie trudno po śmierci zostać świętym w niebie, prędzej np. kaczką mandarynką i takie było przekonanie ówczesnego ludu rzymskiego czy też carogrodzkiego o przyszłości carycy Teodory. NB. Nie wiem, jakie były w rzeczywistości pośmiertne losy owej cesarzowej być może pewne nietypowe zachowania seksualne i nienasycony temperament niejakiej imperatorowej Wszechrossyi Katarzyny II, kochanki m.in. naszego ostatniego króla Stasia, wskazują na to, kim ta ostatnia była w poprzednim wcieleniu. I co ciekawe, rownież Kasia "Semiramida Pólnocy" została uznana za świętą, tym razem przez ówczesnego Dalaj-lamę, który dopatrzył się w niej reinkarnacji żeńskiej bodhisattwy Białej Tary. Odtąd ten tytuł przysługuje wszystkim władcom Rossyi i są tytularnymi zwierzchnikami honorowymi buddyjskiej sanghi i Protektorami Dharmy nie tylko w Federacji no i w cełoj Imperii.

PS. Na razie się żegnam, bo jutro mija mi termin podarowanwego mi przez przyjaciela bezpłatnego kuponu upoważniającego do wizyty u Dam w luksusowej agencji towarzyskiej nomen-omen "Caryca" ;))))))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-03 13:46:52
Autor: zdumiony
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k223jr$3g2$1node2.news.atman.pl...
Reinkarnacja została wycięta z naauk chrześcijaństwa na rozkaz cesarzowej
wschodnio-rzymskiej Teodory, która przed małżeństwem z Justynianem była

Ja jestem już zmęczony życiem choć przeżyłem dopiero połowę. Czekam na "wieczne odpoczywanie" a nie chciałbym jeszcze raz się wcielać.

Data: 2012-09-03 14:13:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
poniedziałek, 3 września 2012 13:46. carbon entity 'zdumiony' <zdumiony@jestem.pl>

Ja jestem już zmęczony życiem choć przeżyłem dopiero połowę. Czekam na
"wieczne odpoczywanie" a nie chciałbym jeszcze raz się wcielać.

A dla mnie, choć przeżyłem niespełna połowę jest za krótkie. Tyle jeszcze tajemnic do zgłębienia, niewyjaśnionych zjawisk, nieodczytanych pism, nieprzeczytanych mądrych ksiąg, nieodkrytych skarbów... widać nie masz miłości do gromadzenia wiedzy, do odkrywania nieznanego i dlatego życie dla Ciebie za długie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 17:59:15
Autor: Chiron
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:7e89c302-1dd2-47e4-829a-a6a00be289cfz17g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

Od lat pisze o tym "Woodstock" jako o najwiekszym polskim cpunowisku. Ta moja wiedza oparta jest na wiedzy praktycznej psychoteraputów, wyciagajacych ludzi z uzaleznien. Od nich wiem, ze wielu pacjentów podczas terapii opowiada o swojej inicjacji narkomanskiej- wlasnie u Owsiaka. Tyle, ze to rozumieja niektórzy rodzice cpunów- i ci, co wyciagaja narkomanów z uzaleznienia. Najczesciej spotykam sie z niedowierzaniem, poblazliwym usmieszkiem, etc. Oczywiscie- zyciorys Owsiaka znam.

--

Chiron

Data: 2012-09-02 18:19:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 wrzeÅ›nia 2012 16:32. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Wiesz dobrze, że dla mnie anegdota niczego nie udowadnia. Jestem na takie historie odporny. Tym niemniej techno to hałaśliwy kicz a nie muzyka -- -- prawdziwą muzykę masz tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=xKF3ps4nH2o

unda attingit te & abducit te in profunda sicut es unda

Faun - Unda

PS. i tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=FwmkR7H0UNs

Bu bahçede kimler bar Oyneng yar, oyneng yar Erler birlen kızlar bar Oyneng yar, oyneng yar Oynaşkanga kiz yahşı Oyneng yar, oyneng yar Bizge köre siz yahşı Oyneng yar, oyneng yar Etegim semalige, Oyneng yar, oyneng yar Gül goncalar açılsın, Oyneng yar, oyneng yar Hay hay hanım yarimsen, Oyneng yar, oyneng yar Sen menim sevgen yarimsen, Oyneng yar, oyneng yar Faun - Oyneng Yar