Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

Data: 2012-09-02 17:59:15
Autor: Chiron
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:7e89c302-1dd2-47e4-829a-a6a00be289cfz17g2000yqk.googlegroups.com...

...o ile jeszcze dotrze cos do was,  jesli za daleko nie weszliscie w
tzw. *inicjacie okultystyczna* *ezoteryke.

Muzyka Techno - czym naprawde jest opowiada Leszek Dokowicz  - w
siedmiu odcinkach:

http://www.youtube.com/watch?v=4ju2KgXmJHs

Kim byl i jest Leszek Dokowicz?:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Dokowicz

Ps. Tym samym jest ta dzialalnosc *charytarywna* Owsiaka i zabawy w
blocie w Jarocinie:)

Od lat pisze o tym "Woodstock" jako o najwiekszym polskim cpunowisku. Ta moja wiedza oparta jest na wiedzy praktycznej psychoteraputów, wyciagajacych ludzi z uzaleznien. Od nich wiem, ze wielu pacjentów podczas terapii opowiada o swojej inicjacji narkomanskiej- wlasnie u Owsiaka. Tyle, ze to rozumieja niektórzy rodzice cpunów- i ci, co wyciagaja narkomanów z uzaleznienia. Najczesciej spotykam sie z niedowierzaniem, poblazliwym usmieszkiem, etc. Oczywiscie- zyciorys Owsiaka znam.

--

Chiron

Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....