Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....

Data: 2012-09-02 18:19:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....
niedziela, 2 wrzeÅ›nia 2012 16:32. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

...o ile jeszcze dotrze cos do was,  jesli za daleko nie weszliscie w
tzw. *inicjacie okultystyczna* *ezoteryke.

Muzyka Techno - czym naprawde jest opowiada Leszek Dokowicz  - w
siedmiu odcinkach:

http://www.youtube.com/watch?v=4ju2KgXmJHs

Kim byl i jest Leszek Dokowicz?:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Dokowicz

Ps. Tym samym jest ta dzialalnosc *charytarywna* Owsiaka i zabawy w
blocie w Jarocinie:)

Wiesz dobrze, że dla mnie anegdota niczego nie udowadnia. Jestem na takie historie odporny. Tym niemniej techno to hałaśliwy kicz a nie muzyka -- -- prawdziwą muzykę masz tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=xKF3ps4nH2o

unda attingit te & abducit te in profunda sicut es unda

Faun - Unda

PS. i tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=FwmkR7H0UNs

Bu bahçede kimler bar Oyneng yar, oyneng yar Erler birlen kızlar bar Oyneng yar, oyneng yar Oynaşkanga kiz yahşı Oyneng yar, oyneng yar Bizge köre siz yahşı Oyneng yar, oyneng yar Etegim semalige, Oyneng yar, oyneng yar Gül goncalar açılsın, Oyneng yar, oyneng yar Hay hay hanım yarimsen, Oyneng yar, oyneng yar Sen menim sevgen yarimsen, Oyneng yar, oyneng yar Faun - Oyneng Yar

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Hallo , Jakubie Krzewicki mam cos ciekawego dla was....