Hallotron - gdzie szukac?

Data: 2010-03-21 22:24:46
Autor: doktorski
Hallotron - gdzie szukac?
6, tu doktorski;

Padl mi czujnik predkosci w pomaranczowym. Zwykly hallotron zamkniety
w tulei M8 wkrecanej w przedni zacisk. Moge oczywiscie kupic oryginal
ale czuje, ze mozna to znacznie taniej zalatwic. Sam hallotron to nie
problem ale przydalby sie taki juz w jakiejs obudowie - najlepiej
wlasnie w tulei M8.

Ktos wie gdzie taki wynalazek znajde (wawa lub net)?

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-03-22 00:54:06
Autor: AZ
Hallotron - gdzie szukac?
On 22 Mar, 06:24, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
[...]

Hallotron hallotronowi nie równy. Nie wiesz czy to jest bi-polarny,
omni-polarny czy uni-polarny bo to trochę różnica jest. Dwu czy trzy
przewodowy? A ta tuleja z czego jest? Ja robiłem taki patent że
lutowałem kable, na czujnik zakładałem rułkę i wciskałem klej na
gorąco.

Co jest śmieszne ale w Wawie dorwać hallotron jest mega ciężko. Na
Wolumenie mają tylko w jednym sklepie (przynajmniej mieli w grudniu)
zaraz po lewej za bramą ale nie od wjazdu z ul. Wolumen tylko tej
równoległej do Kasprowicza a w drugim mają SMD ale to by było ciężko
polutować ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-22 07:32:56
Autor: Don Pedro
Hallotron - gdzie szukac?
doktorski pisze:
[...]

Wolumen? No i coś mi świta, że Węglik działa w handlu elektroniką to może coś Ci podpowie.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-03-22 10:19:13
Autor: de Fresz
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22 06:24:46 +0100, doktorski <doktorski@gmail.com> said:

[...]

Wg strony http://www.ktmworld.com/ w Stansach sam czujnik do EXC 525 '03 kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz trochę wyższe). Za tyle nie chciałoby mi się kombinować. Choć oczywiście pozostaje kwestia czasu sprowadzenia - u Twojego najbliższego dilera - 3F (o ile nic się ostatnio nie zmieniło) może to zająć nawet z miesiąc...

de Fresz

Data: 2010-03-22 04:13:22
Autor: doktorski
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22 06:24:46 +0100, doktorski <doktor...@gmail.com> said:

Wg stronyhttp://www.ktmworld.com/w Stansach sam czujnik do EXC 525
'03 kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz
trochę wyższe). Za tyle nie chciałoby mi się kombinować.
Mi tez nie tylko ze wg tej samej strony czujnik do mojego kosztuje:
CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku
zlotych.

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-03-22 11:29:20
Autor: AZ
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Mi tez nie tylko ze wg tej samej strony czujnik do mojego kosztuje:
CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku
zlotych.

Czyta priva?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-22 12:26:01
Autor: Arni
Hallotron - gdzie szukac?
W dniu 2010-03-22 12:29, AZ pisze:
On 2010-03-22, doktorski<doktorski@gmail.com>  wrote:
[...]

nie bo priv jest dla mięczaków :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-03-22 12:32:20
Autor: de Fresz
Hallotron - gdzie szukac?

On 2010-03-22 06:24:46 +0100, doktorski <doktor...@gmail.com> said:

[...]

Tey, ale się zdecyduj czy padł Ci kabel, czy czujnik, a może oba? Z czujnikiem bym nie rzeźbił, kabel to raczej chyba niewielki problem dla pierwszego lepszego elektryka choćby samochodowego (jeśli sam się brzydzisz lutownicy), a po fiszce sądząc są to 2 osobne części (chyba że w rzeczywistości wygląda to inaczej?).

de Fresz

Data: 2010-03-22 11:51:26
Autor: AZ
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

[...]

Panie a to nie jest tak, ze czujnik jest na kablu? Bo $14.14 to tam kosztuje
MAGNET FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 - czyli magnes ktory jezdzi pod czujnikiem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-22 13:42:44
Autor: Kuczu
Hallotron - gdzie szukac?
W dniu 2010-03-22 10:19, de Fresz pisze:

Wg strony http://www.ktmworld.com/ w Stansach sam czujnik do EXC 525 '03
kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz
trochę wyższe)

Z doswiadczenia z japoncami wiem iz ceny w Europie sa identyczne, tyle ze przeliczone 1$=1Euro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-03-22 13:46:20
Autor: de Fresz
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22 13:42:44 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

Ło matko, Dżapsy wykupiły KTMa!!!!
A jak jeszcze był austryjacki, to bywało różnie, przelicznik w zł wychodził podobnie, niezależnie czy z ojro, czy USD, z 10-20% wahaniami to w jedną, to w drugą.

de Fresz

Data: 2010-03-22 13:49:36
Autor: Kuczu
Hallotron - gdzie szukac?
W dniu 2010-03-22 13:46, de Fresz pisze:

Ło matko, Dżapsy wykupiły KTMa!!!!
A jak jeszcze był austryjacki, to bywało różnie, przelicznik w zł
wychodził podobnie, niezależnie czy z ojro, czy USD, z 10-20% wahaniami
to w jedną, to w drugą.

Nie, japsy nie wykupily KTM. Mowie tylko jak jest z wiekszoscia cen z np. Ronayers.com lubi bikebandit.com w niemieckich serwisach roznych marek. Do KTM nie potrzebowalem nigdy nic kupowac ale juz do Dukata owszem. I cenowo zawsze jest jak pisalem. Jesli cos w necie kosztuje 10$ to w niemieckim serwisie kosztuje ok 10 Euro.

Data: 2010-03-22 13:58:07
Autor: de Fresz
Hallotron - gdzie szukac?
On 2010-03-22 13:49:36 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

To dziwne - jeszcze w przypadków Dżapsów bym rozumiał (dobra, powiedzmy nie tyle rozumiał, co przywyknął), w końcu i do nas i do Stansów muszą te części dowieźć, a to nie z Europą przegrali wojnę. Ale w przypadku motocykli produkowanych w Europie? KTM ma/miał jakąś montownie w bodaj Meksyku, ale nie dość że części szły ze Starego Kontynentu, to nawet nie robili tam wszystkich modeli.

W każdym razie zamawiając części w Polsce sam byłem pozytywnie zaskoczony, że niektóre były nieco tańsze niż na stronie ktmworld.

de Fresz

Data: 2010-03-22 15:32:37
Autor: Jarecki [KenLee]
Hallotron - gdzie szukac?
Użytkownik "de Fresz"  napisał

[...]

*** Potwierdzam spostrzezenia Kucza w zakresie porownania pomiedzy bikebandit.com a np. KTM Berlin (DanzigerStr.) i Prenzlau (Kunkel) oraz Suzuki Basedow i Berlin. Szczegolnie dotyczy to czesci rzadko wymienianych w zakresie podstaowej eksploatacji. Nowy motocykl w calosci tez idzie taniej kupic w Stanach- dziwne nie?
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2010-03-23 15:05:23
Autor: rrolek
Hallotron - gdzie szukac?
Witam

Uzytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:155a37ea-f1be-4d11-8ce3-3573860d281fr27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

To nie zaden halotron tylko zwykly kontaktron. Tuleja nie rozbieralna, wiec nie wymienisz.
Albo oryginal, albo zwykly miniaturowy kontaktron (taki jak w czujnikach rowerowych, dostepny w kazdym sklepie z czesciami elektronicznymi) Wlutowujesz w przewód oryginalny (polaryzacja obojetna), naciagasz na to koszulke z kawalka przewodu do pneumatyki ciezarówek (fi 6 albo 8), zalewasz srodeki jakias zywica i mocujesz trytytkami do lagi. Dziala, z ok 8-10mm, sprawdzone.

Pozdr
rr

Hallotron - gdzie szukac?