Halloween wg G³odzia

Data: 2010-10-31 12:53:03
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
Dzi¶ nasz pijaczyna da³ g³os w ko¶cio³ach gdañskich. Przestrzega³
przed pogañska zabaw± w Halloween. By³em na mszy dla dzieci. List by³
pe³en odwo³añ do biblii szatana i oklultyzmu. Dzieci by³y lekko
skonfundowane

Data: 2010-10-31 20:54:56
Autor: u2
Halloween wg G³odzia
W dniu 2010-10-31 20:53, zbig pisze:
[...]

No proszê dziecko siê odezwa³o, rodzice wiedz±, ze  tutaj pisujesz ?

Data: 2010-10-31 21:02:02
Autor: Grzegorz Z.
Halloween wg G³odzia

Dzi¶ nasz pijaczyna da³ g³os w ko¶cio³ach gdañskich. Przestrzega³
przed pogañska zabaw± w Halloween.

W zamian zaleca³ du¿o ruchu na ¶wie¿ym powietrzu, zbilansowan± dietê i
zdrowy styl ¿ycia.

Data: 2010-10-31 21:12:59
Autor: jadrys
Halloween wg G³odzia
[...]

Akurat w tej sprawie siê z nim zgadzam. ¦wiêto Zmar³ych powinno zostaæ dniem zadumy, refleksji nad ¿yciem, ¶mierci± i pamiêci o tych co odeszli, a nie dniem wyjców w maskach lataj±cych po ulicach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-31 13:22:43
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 31 Pa¼, 21:12, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jako komunista pewnie nie wiesz, ze ¶wieto zmar³ych obchodzone jest 2
listopada, 1 listopada to wszystkich ¶wiêtych a Halloween obchodzi siê
w wigilie Wszystkich ¦wiêtych. Nie wiedzieæ czemu radosne imieniny
wszystkich ¶wiêtych przeobra¿ono w naszym smêtnym katolicyzmie na
jeszcze jeden dzieñ ponuractwa. Jestem zdania, ze odrobina dystansu do
spraw ostatecznych to nic z³ego. A na op³akiwanie zmar³ych zostaje
jeszcze dwa dni.

Data: 2010-10-31 21:35:50
Autor: rAzor
Halloween wg G³odzia
Darz bór! U¿ytkownik... he he - zbig raczy³ napisaæ:
[...]

To zrobi³a komuna, sklerotyczny towarzyszu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-31 13:58:07
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 31 Pa¼, 21:35, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:
> [...]

> jeszcze jeden dzieñ ponuractwa.......

To zrobi³a komuna, sklerotyczny towarzyszu.

Komuna kaza³a ludziom chodziæ na cmentarze 1 Listopada? A mo¿e jeszcze
przenios³a ¦rodê Popielcow± albo Trzech Króli. Oczywi¶cie starali
sie , aby ¶wiêto ¶wiêtych zmarginalizowaæ na rzecz ¶wiêta zmar³ych,
ale to my sami na to pozwolili¶my, bo my lubimy smutne ¶wiêta.
Staram sie unikaæ mszy sw. w mojej parafii w Bo¿e narodzenie, bo kiedy
tylko ma okazje w nich uczestniczyæ, nasz proboszcz daje czadu snuj±c
ponure opowie¶ci o samotnych matkach wyrzuconych z domów przez wyrodne
dzieci, o konaj±cych w tym czasie porzuconych w jakich¶ hospicjach
itp. Zero rado¶ci, sama gorycz.  Jak kiedy¶ powiedzia³ w Wielkanoc ,¿e
dzi¶ obchodzimy najrado¶niejsze swiêta to powiedzia³ to takim zbola³ym
tonem z obowi±zkow± min± grobow±, to z trudem powstrzyma³em siê o
¶miechu.
W innych krajach , ¶wiêta s± dniami radosnymi, pe³nymi rado¶ci u nas
najchêtniej ¶wiêtujemy klêski

Data: 2010-10-31 21:46:06
Autor: dK
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:60fdca06-6b11-46e6-94bf-ea62049de4dar14g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Jako komunista pewnie nie wiesz, ze ¶wieto zmar³ych obchodzone jest 2
listopada, 1 listopada to wszystkich ¶wiêtych a Halloween obchodzi siê
======================
Nawet nie ¦wiêto, ale dzieñ zaduszny.
To, ¿e KK walczy z ró¿nymi ¶wiêtami to ma to zakorzenione od swojego nieomal powstania.
Wyrugowa³ wszelkie ¶wieta pogañskiej s³owiañszczyzny. Nawet te, które niewiele mia³y wspólnego z jakimkolwiek kultem religijnym.
Z tymi, którymi nie móg³ sobie poradziæ - zaanektowa³.
Dzi¶ walczy z Hallowen, Walentynkami, Dniem Kobiet, 1 maja, WO¦P  i jeszcze paroma innymi konkurencyjnymi "obrzedami" :)
Na marginesie s³owiañskie jesienne Dziady sa obchodzone w³a¶nie dzisiejszej nocy i pokrywaj± siê z Hallowen. Pewnie dlatego tak zjadliwie akurat ten zwyczaj jest niszczony przez kler, ¿eby nie odrodzi³a siê przypadkiem jakakolwiek ¶wiadomo¶æ s³owiañska. Ma byæ tylko polska i katolicka.

dK

Data: 2010-10-31 23:32:55
Autor: Jaksa
Halloween wg G³odzia

> [...]

jeszcze jeden dzieñ ponuractwa. Jestem zdania, ze odrobina dystansu do
spraw ostatecznych to nic z³ego. A na op³akiwanie zmar³ych zostaje
-- -

Co takie gówienko jak zbig sobie wyobra¿a to doprawdy ma³o wa¿ne,
nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie ¿adna inna.

Nie ¿yczê sobie halloween w Polsce. Pasuje tu tak jak Ramadan.

Jaksa

Data: 2010-11-01 01:16:27
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 31 Pa¼, 23:32, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:60fdca06-6b11-46e6-94bf-ea62049de4dar14g2000yqa.googlegroups.com...

Co takie g wienko jak zbig sobie wyobra a to doprawdy ma o wa ne,
nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie adna inna.

Nie ycz sobie halloween w Polsce. Pasuje tu tak jak Ramadan.

Degenerat i zwyk³y wioskowy g³upek jaksa, nawet nie wie, ze wiêkszo¶æ
obrzêdów i ¶wi±t katolickich wywodzi sie w prostej linii z tradycji
pogañskich i antycznych.

Data: 2010-11-01 09:21:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jakimi ordynarnymi...
> [...]

Degenerat i zwyk³y wioskowy g³upek jaksa, nawet nie wie, ze wiêkszo¶æ
obrzêdów i ¶wi±t katolickich wywodzi sie w prostej linii z tradycji

Jakimi ordynarnymi s³owami nale¿y ciê poczêstowac, ¿eby¶ przesta³
za¶miecaæ grupê wyzwiskami?
Na pocz±tek niech bêdzie "chamu¶".

Data: 2010-11-01 09:38:36
Autor: dK
jakimi ordynarnymi...

U¿ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0ef8.0000006c.4cce7874newsgate.onet.pl...
> [...]

pogañskich i antycznych.

Jakimi ordynarnymi s³owami nale¿y ciê poczêstowac, ¿eby¶ przesta³

My¶lê, ¿e wystarcz± wyzwiska jak tego  w którego obronie stajesz.
Replay:
"Co takie gówienko jak zbig sobie wyobra¿a to doprawdy ma³o wa¿ne,
nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie ¿adna inna."

W innym w±tku antologia sk³adajaca siê z trzech cytatów tego go¶cia.

dK

Data: 2010-11-01 09:44:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jakimi ordynarnymi...

> [...]

nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie ¿adna inna."

W innym w±tku antologia sk³adajaca siê z trzech cytatów tego go¶cia.

Fakt, przeoczy³em to.
Gwoli ¶cis³o¶ci chodzi mi o same wyzwiska - bez wzglêdu na ich autora.
A to co zacytowa³em to parafraza tego co komu¶ wpisa³ <zbig> - akurat to wpad³o mi pod rêkê - bo obelg jest tak du¿o, ¿e niesposób reagowaæ na wszystkie.
PRECZ w obelgami i wyzwiskami
(nawet kiedy s± "kulturalne")

Data: 2010-11-01 10:01:41
Autor: dK
jakimi ordynarnymi...

U¿ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0ef8.0000006e.4cce7dd2newsgate.onet.pl...

> [...]

mi pod rêkê - bo obelg jest tak du¿o, ¿e niesposób reagowaæ na wszystkie.

To prawda... obelgi niekulturalne to immanentna cecha osób o ograniczonych horyzontach intelektualnych.
Jest to reakcja obronna na argumenty, których nie s± w stanie zrozumieæ, a je¶li ju¿ zrozumieli, to jest to  typowa reakcja odrzucenia, gdy brak ju¿ w³asnych  argumentów.
Z obelgami mo¿na jednak wygraæ. Trzeba z autorami postêpowaæ dok³adnie tak jak z rozwydrzonym dzieckiem.
Nie mo¿na ich stawiaæ w centrum zainteresowania (funkcja izolujaca), ale te¿ prowadziæ dialog o ile niesie ze sob± jakiekolwiek elementy racjonalne (funkcja pedagogiczna)
Co do besztania  kulturalnego - to jestem nawet tego zwolennikiem w stosunku do tych co nañ zas³u¿yli. Fakt, ¿eby zrozumieæ ich znaczenie znowu musi byæ ten minimalny poziom intelektu u odbiorcy przekazu... wiêc do zastosowania pomiêdzy rzeczywi¶cie lud¼mi na poziomie :)

dK

Data: 2010-11-01 23:02:05
Autor: Jaksa
jakimi ordynarnymi...

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cce8204$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ten minimalny poziom intelektu u odbiorcy przekazu... wiêc do zastosowania
pomiêdzy rzeczywi¶cie lud¼mi na poziomie :)

Ja kocham te pogawêdki intelektualistów.

Jaksa

Data: 2010-11-01 22:59:36
Autor: Jaksa
jakimi ordynarnymi...

> [...]
mi pod rêkê - bo obelg jest tak du¿o, ¿e niesposób reagowaæ na wszystkie.

Ty chyba z tych co piszczeli "nie mordujcie nas!"?

Jaksa

Data: 2010-11-01 23:52:05
Autor: Jesienny
jakimi ordynarnymi...
Jaksa napisa³:

Ty chyba z tych co piszczeli "nie mordujcie nas!"?

A ty z tych co s³uchali tego co mowil "zlo dobrem zwyciezaj" ? --
Spragniony wra¿eñ? Zimny Lech.

Data: 2010-11-01 09:43:54
Autor: zbig
jakimi ordynarnymi...

6b11-46e6-94bf-ea62049de...@r14g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]
> pogañskich i antycznych.

Jakimi ordynarnymi s³owami nale¿y ciê poczêstowac, ¿eby¶ przesta³
To dobre okre¶lenie dla kogo¶, kto zmienia tematy cudzych w±tków.

Data: 2010-11-01 22:59:14
Autor: Jaksa
Halloween wg G³odzia

[...]

Wiem du¿o wiêcej ni¿ ty jeste¶ sobie w stanie wyobraziæ ³achudro.

Oceniam, ¿e mój mózg pracuje 10x szybciej od twojego
i ¿e mam w nim jakie¶ 25x wiêcej wiadomo¶ci.

Zgrubny szacunek, ale powinien siê zgadzaæ.

W³a¶nie te proporcje sprawiaj±, ¿e trudno
mi ciebie i tobie podobnych uznawaæ za
pe³nowarto¶ciowych ludzi, muminku.

Jaksa

Data: 2010-11-01 23:53:11
Autor: Jesienny
Halloween wg G³odzia
Jaksa napisa³:

Wiem du¿o wiêcej ni¿ ty jeste¶ sobie w stanie wyobraziæ ³achudro.

Po tym od razu widaæ ¿e¶ z tradycji ³aciñskiej.

--
Spragniony wra¿eñ? Zimny Lech.

Data: 2010-11-02 01:05:31
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 1 Lis, 22:59, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
h i antycznych.
--
Wiem du¿o wiêcej ni¿ ty jeste¶ sobie w stanie wyobraziæ ³achudro.

Oceniam, ¿e mój mózg pracuje 10x szybciej od twojego
i ¿e mam w nim jakie¶ 25x wiêcej wiadomo¶ci.

Przybra³e¶ wobec tego niezwykle skuteczny kamufla¿, bo jak dot±d udaje
ci siê ca³kiem udatnie prezentowaæ poziom umys³owego dresa. Ale dowcip
ci siê wyostrzy³, to fakt. Prawie siê zwin±³em ze ¶miechu czytaj±c
tak± oto frazê "mój mózg pracuje". To  w sumie niez³a wiadomo¶æ, bo to
i kupê mo¿esz zrobiæ i pawia pu¶ciæ a i zeszczaæ siê w spodnie
trudniej. Taki mózg to dobra rzecz.

Data: 2010-11-04 02:04:30
Autor: Jaksa
Halloween wg GÅ‚odzia
On Tue, 02 Nov 2010 09:05:31 +0100, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

On 1 Lis, 22:59, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
h i antycznych.
--
Wiem dużo więcej niż ty jesteś sobie w stanie wyobrazić łachudro.

Oceniam, że mój mózg pracuje 10x szybciej od twojego
i że mam w nim jakieś 25x więcej wiadomości.

Przybrałeś wobec tego niezwykle skuteczny kamuflaż, bo jak dotąd udaje
ci się całkiem udatnie prezentować poziom umysłowego dresa. Ale dowcip

Ty pewno uwazasz sie za duzo lepszego goscia niz jakis tam dres.
Elyta z ciebie, nie jakis tam chlop ze wsi czy inny dres!

Ale zmartwie ciebie. Z mojego punktu widzenia nie ma zadnej roznicy
miedzy dresem a ciulikiem twojego pokroju.

Z mojej subiektywnej perspektywy tak to wlasnie wyglada.

ci się wyostrzył, to fakt. Prawie się zwinąłem ze śmiechu czytając
takÄ… oto frazÄ™ "mój mózg pracuje". To  w sumie niezÅ‚a wiadomość, bo to
i kupę możesz zrobić i pawia puścić a i zeszczać się w spodnie
trudniej. Taki mózg to dobra rzecz.

A czy praca mozgu kojarzy ci sie z czyms wiecej niz tylko z puszczaniem
pawia i robieniem kupy? Czy ten twoj bonus z ktorego jestes tak dumny :))
wyplacono ci za puszczanie pawia albo szczanie po nogawkach?

Jaksa

PS
  twoim bonusem moglbym sie podetrzec gdyby mi taki kaprys przyszedl do  glowy

Data: 2010-11-04 01:44:14
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 4 Lis, 02:04, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
i mózg to dobra rzecz.

A czy praca mozgu kojarzy ci sie z czyms wiecej niz tylko z puszczaniem
pawia i robieniem kupy? Czy ten twoj bonus z ktorego jestes tak dumny :))
wyplacono ci za puszczanie pawia albo szczanie po nogawkach?

Przykro mi, ale w kontek¶cie twojej osoby praca mózgu nie kojarzy mi
siê z niczym wiêcej jak z podtrzymywaniem funkcji ¿yciowych.

Data: 2010-11-04 18:33:16
Autor:
Halloween wg G³odzia
On Thu, 4 Nov 2010 01:44:14 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Przykro mi, ale w kontek¶cie twojej osoby praca mózgu nie kojarzy mi
siê z niczym wiêcej jak z podtrzymywaniem funkcji ¿yciowych.

 olej go. takich typkow mam od zawsze w kf.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-11-05 01:40:42
Autor: Jaksa
Halloween wg GÅ‚odzia
On Thu, 04 Nov 2010 09:44:14 +0100, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

[...]

Przykro mi, ale w kontekście twojej osoby praca mózgu nie kojarzy mi
się z niczym więcej jak z podtrzymywaniem funkcji życiowych.

To pusc baka i spierdalaj.

Jaksa

Data: 2010-11-05 03:09:11
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 5 Lis, 01:40, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Thu, 04 Nov 2010 09:44:14 +0100, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> On 4 Lis, 02:04, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

To pusc baka i spierdalaj.

To zapewne jaki¶ okrzyk wojenny katolików bojowych, znaczy takich,
którzy swoj± bojowo¶æ osi±gnêli w³a¶nie teraz, gdy nic nie zagra¿a
bezpieczeñstwu ich w³asnej dupy.
Nie wiem w³a¶ciwie dlaczego zaszczycam takiego homunkulusa jak±¶ form±
polemiki. Chyba faktycznie lepiej skorzystaæ z rady heska i wrzuciæ
ciê do wychodka. Bêdziesz tam móg³ raczyæ siê mierzw± w znakomitym
towarzystwie awe, rympa³a i boukuna.

Data: 2010-11-05 12:55:09
Autor: Dobrodziej
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4036bd71-5b6d-438c-8e32-76e0d475e50bp1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

polemiki. Chyba faktycznie lepiej skorzystaæ z rady heska i wrzuciæ
ciê do wychodka. Bêdziesz tam móg³ raczyæ siê mierzw± w znakomitym

Co to za pawian ten Jaksa?

d.

Data: 2010-11-05 19:34:16
Autor: Grzegorz Z.
Halloween wg G³odzia

[...]

Ale tylko od stopnia Starszego Stra¿nika i Starszej Stra¿niczki w górê.

--
"Z³a wiadomo¶æ: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo¶æ: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-05 20:00:51
Autor: cyc
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:y811gqy15xgk$.1wvyuq5a3bgfy.dlg40tude.net...

[...]

Glodz ? !!!.
Czy t ten lkapowklarz i pijak , ktory ma stpoien genmeraqla i generalska emeryture po 6 latacg "sluzby " w wojsku ? .
Myslalem , ze siedzi w kryminale za ciag lajdactw , ciag pijacki i lapowkarswo .
To , to dalej rzadzi Polska ?

cyc

Data: 2010-11-01 08:01:06
Autor: dK
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iakslv$m35$2news.eternal-september.org...

Co takie gówienko jak zbig sobie wyobra¿a to doprawdy ma³o wa¿ne,
nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie ¿adna inna.

Nie ¿yczê sobie halloween w Polsce. Pasuje tu tak jak Ramadan.

Oto wasza kultura katolicka.
Trzy cytaty powy¿szego "wzorcowego" katolika,

1) "O, widzê ¿e oderwa³e¶ siê od mieszania kozich i owczych odbytów
na hali kulego Mieszaczek! Opowiedz, fajnie by³o? Dziadzia te¿ jeba³?"
2) "Rudy chuj zreszt± by³ w swojej karierze i kominiarzem!
No, ale jaki naród takie "elyty".
3)"Polska faszystowska policja zastrzeli³a dzisiaj jednego platfonsa
a drugiego postrzeli³a, trzeci platfons uciek³.
[..]
Jaksa
"

Data: 2010-11-01 22:54:32
Autor: Jaksa
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cce65c0$0$22799$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> nasza kultura i tradycja jest katolicka, a nie ¿adna inna.
>
> Nie ¿yczê sobie halloween w Polsce. Pasuje tu tak jak Ramadan.

Ja jestem z katolików bojowych, a nie p³aczliwych.
Ty psi chuju.

Jaksa

Data: 2010-11-01 23:54:35
Autor: Jesienny
Halloween wg G³odzia
Ja jestem z katolików bojowych, a nie p³aczliwych.
Ty psi chuju.

I to pewnie dlatego na mrozie musisz chodziæ bez plaszcza.

--
Spragniony wra¿eñ? Zimny Lech.

Data: 2010-11-04 02:08:10
Autor: Jaksa
Halloween wg GÅ‚odzia
On Mon, 01 Nov 2010 23:54:35 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Ja jestem z katolików bojowych, a nie płaczliwych.
Ty psi chuju.

I to pewnie dlatego na mrozie musisz chodzić bez plaszcza.

Nie zrozumialem o co ci biega, plaszczy mam w szafie 7
ale nie uzywam ich do chodzenia po mrozie.

Jaksa

Data: 2010-11-01 21:15:26
Autor: jadrys
Halloween wg G³odzia
W dniu 2010-10-31 21:22, zbig pisze:
[...]

Owszem, to mi³e co piszesz zbigu, ale nazywaj±c mnie komunist± obra¿asz pamiêæ tych co walczyli i ginêli w walce o sprawiedliwo¶æ spo³eczn±. jeszcze raz powtarzam - nie jestem komuchem. Co najwy¿ej skromnym sympatykiem.

O czym ty mówisz. Przecie¿ ¦wiêto Zmar³ych jest pierwszego listopada, wtedy gdy sie pali ¶wieczki na grobach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-31 21:34:55
Autor: rAzor
Halloween wg G³odzia
Darz bór! U¿ytkownik... he he - jadrys raczy³ napisaæ:
[...]

Jakie "¶wiêto zmar³ych", towarzyszu? Poczytaj sobie post abc - tam masz wyja¶nienie na czym rzecz polega.
A co do halloween to mo¿na siê tutaj czepiaæ nap³ywu obcych obyczajów kulturowych, które nie ka¿demu musz± siê podobaæ.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-31 21:44:36
Autor: pluton
Halloween wg G³odzia
Akurat w tej sprawie siê z nim zgadzam. ¦wiêto Zmar³ych powinno zostaæ
dniem zadumy, refleksji nad ¿yciem, ¶mierci± i pamiêci o tych co
odeszli, a nie dniem wyjców w maskach lataj±cych po ulicach.

Tylko co ma do tego straszenie dzieci piek³em ?

Nullification

Data: 2010-10-31 22:36:24
Autor: konieczko
Halloween wg G³odzia
W dniu 2010-10-31 21:12, jadrys pisze:
[...]

Dziady to polska tradyscja

Data: 2010-11-01 21:14:13
Autor: jadrys
Halloween wg G³odzia
W dniu 2010-10-31 22:36, konieczko pisze:
[...]

A pamiêta ja chocia¿ twój dziadek?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-11-01 23:27:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Halloween wg Głodzia [pośrednio: jak w tych USiech straszno! ;-) ]
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2010-10-31 20:53, zbig pisze:
Dziś nasz pijaczyna dał głos w kościołach gdańskich. Przestrzegał
przed pogańska zabawą w Halloween. Byłem na mszy dla dzieci. List był
pełen odwołań do biblii szatana i oklultyzmu. Dzieci były lekko
skonfundowane

Akurat w tej sprawie się z nim zgadzam. Święto Zmarłych powinno zostać
dniem zadumy, refleksji nad życiem, śmiercią i pamięci o tych co
odeszli, a nie dniem wyjców w maskach latających po ulicach.

Czyli zgadzasz się z sugestią postu na który odpowiedziałeś że Głódź
"nawrzucał" "światowemu centrum kultu Halloween" (USA) od satanizmu i
okultyzmu? ;-)

Nie dla psa kiełbasa, nie dla prosiąt miód.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-06 22:59:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-01 23:27, Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Nie do tego, ale do jego podejście do tej nowej mody na błaznowanie w taki dzień.

Data: 2010-10-31 21:36:22
Autor: mkarwan
Halloween wg G³odzia
U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:905a28a4-b536-47f9-8182-42f036a3d8ffh7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

kogo nazywasz "pijaczyn±"?

Data: 2010-10-31 14:01:00
Autor: zbig
Halloween wg G³odzia
On 31 Pa¼, 21:36, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:905a28a4-b536-47f9-8182-42f036a3d8ffh7g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
> przed pogañska zabaw± w Halloween. By³em na mszy dla dzieci. List by³
> pe³en odwo³añ do biblii szatana i oklultyzmu. Dzieci by³y lekko

kogo nazywasz "pijaczyn±"?

Naszego arcybiskupa - Flaszkê, który (parafrazuj±c Cejrowskiego) swoim
t³ustym dupskiem i bezczeln± , czerwon± pijack± gêb± bezcze¶ci fotel
arcybiskupi w mojej archidiecezji.

Data: 2010-10-31 21:51:17
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Halloween wg G³odzia

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³

kogo nazywasz "pijaczyn±"?

S£OWO O FLASZCE S£AWOJA G£ÓDZIA
wtorek, 29 kwietnia 2008 8:07 Skocz do komentarzy
        Ingres abepe S³awoja Leszka G³odzia, subtelnie " Flaszk±" zwanego, przywo³a³ wiele wspomnieñ o  tym zdolnym  funkcjonariuszu Ko¶cio³a kat.

           Wspomnieñ licznych jego znajomych, kompanów.   G³ód¼ mia³, i pewnie ma nadal, ciekaw±  przypad³o¶æ.  Chce byæ lubiany, kochany przez wszystkich.  A tych,  których mi³o¶ci pragnie,  to rozkochuje w sobie dziêki mistrzowsko opanowanej przez siebie metodzie.  Pije, a czasem wrêcz chleje, z  upatrzonym objektem swej mi³o¶ci.

                Przez gard³o do serca!!   Taka   jest pewnie filozofia ¿yciowa obecnego metropolity gdañskiego.

         G³ód¼ by³ sta³ym ,  abonamentowym wrêcz  bohaterem publikacji  w " Nie".    To u nas zosta³ " Flaszk± " ochrzczony,   my potem s³awili¶my jego mi³o¶æ do gorza³y i ch³opaków z ¿andarmerii wojskowej.

       Kiedy  G³od¼ s³u¿y³ u Kwa¶niewskiego -zwierzchnika si³ zbrojnych, to bywa³ na  corocznych przyjêciach  wydawanych przez ówczesnego prezydenta.

            I ja tam te¿  bywa³em. I zawsze musia³em oganiaæ siê od podchmielonego  hierarchy  polskiego Ko¶cio³a kat.   G³ód¼ po wypiciu p³ynów alkoholowych przypomina³ sobie wszystkie / !!!/ publikacje  z " Nie" po¶wiêcone  jemu.   I z flaszk± w gar¶ci,  najpierw wyszukiwa³ , potem dopada³ mnie.    Chcia³ by¶my siê napili,  i po wypiciu flaszki przynajmniej,  polubili siê.

      Wtedy te¿ pod wp³ywem p³ynów g³ódziowych mia³em uwierzyæ.  £aski wiary doznaæ.  ¯e wszystkie te publikacje jedynie  krzywdz±ce go s±.  ¯e G³od¼ to morowy go¶æ, chocia¿ ksi±dz katolicki.

       Problem w tym, ¿e   pijê, jak na Polaka,  rzadko. A je¶li ju¿ , to tylko z tymi,  których wcze¶niej choæ trochê polubi³em.  Jedynie kurtuazyjny taost dopuszczam ze wszystkimi. Rado¶nie, towarzysko  piæ mogê  tylko z osobami  mi³ymi  mi. Rzadko niestety.

      G³odzia nigdy nie lubi³em. Pomimo jego corocznych  prób wciskania mi rozkochuj±cych p³ynów, inaugurowania zakochania  przez uchlewanie, nigdy go nie polubi³em.

     Potem okazje skoñczy³y siê, i tak zosta³o.

       G³od¼ wypiæ móg³, i pewnie  nadal mo¿e.

       Dlatego rych³o zdobêdzie na Wybrze¿u  Gdañskim grono wiernych, wilgotnych sympatyków.

http://gadzinowski.bloog.pl/id,3270504,title,SLOWO-O-FLASZCE-SLAWOJA-GLODZIA,index.html?ticaid=6b296

Przemys³aw Warzywny

--

"Trudno dopu¶ciæ do sytuacji, gdy po nieudolnych rz±dach Prawa i Sprawiedliwo¶ci, które doprowadzi³y do gigantycznego zad³u¿enia Polski, próbujemy teraz siêgaæ po dodatkowe pieni±dze dla bud¿etu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwy¿ce VAT protestowa³ w pi±tek w Sejmie Henryk Kowalczyk, pose³... PiS "

Data: 2010-10-31 21:42:14
Autor: pluton
Halloween wg G³odzia

Dzieci by³y lekko skonfundowane

A móg³ jeszcze zmolestowaæ... Ludzki pan.

Nullification

Data: 2010-11-01 18:05:17
Autor: Klin
Halloween wg. La Vey'a
Użytkownik zbig napisał:

   http://sanctus.pl/index.php?grupa=66&podgrupa=88&doc=33

 http://wiadomosci.onet.pl/raporty/odrzucmy-halloween,1,3344367,wiadomosc.html

   Anton Sz.LaVey’a, autor "Biblii szatana", przyznaÅ‚, że Halloween dla satanistów jest najważniejszym dniem w roku, jest bowiem czasem niezwykÅ‚ej potÄ™gi szatana. Dlatego wtedy odprawiajÄ… swoje "czarne msze", podczas których skÅ‚adajÄ… krwawe ofiary, oraz dokonujÄ… rytualnych zabójstw.

Halloween wg G³odzia