Halo 3

Data: 2009-11-12 23:16:09
Autor: danil
Halo 3
Ogólnie porażka jak dla mnie i na pewno dla tej gry nie kupiłbym konsoli jak to podobno robili niektórzy. Gra może nie jest najgorsza ale widząc te oceny spodziewałem się czegoś więcej.

A ja dzieki tej grze znowu wrocilem do FPP. Zanim zagralem zbrzydly mi wszelkie tego typu gry i kupilem bo bylem ciekawy. Halo 3 wciagnelo mnie maksymalnie na kilka godzin (krotka to trzeba przyznac przygoda) i skutecznie wyleczylo. Zalezy kto co lubi, ot co. (dodam ze w poprzednie czesci nie gralem)

danil

Halo 3