Halo!! , KANADA ?!

Data: 2012-07-10 21:41:23
Autor: MH
Halo!! , KANADA ?!
Eee tam ja nie dzwonię do kanady. Ale podobnoż odwiedza psp Wolak zamieszkały
w Kanadzie. Hmm, Kanada ponoć fajny kraj , tyle że Polaków prądem traktują na
wjeździe. Wolacy ponoć mają jakieś fory.. Wracając do tematu Patrjoty - po co z nim wdawać się w jakiekolwiek beblanie??
Betonu nie przebijesz!!

MH

Data: 2012-07-11 00:55:31
Autor: Lorn
Halo!! , KANADA ?!

Wolacy aja się dobrze, bo polaków tłuką tam za nic... http://tnij.org/rdnl

Wracając do tematu Patrjoty - po co z nim wdawać się w jakiekolwiek beblanie??
Betonu nie przebijesz!!

Ale ukruszysz, a przynajmniej łatwo obnażyć ich schemat i pobudki działania...

Halo!! , KANADA ?!