Halo, czy pisze z nami milioner?

Data: 2017-12-07 12:54:40
Autor: ń
Halo, czy pisze z nami milioner?
Data: 2017-12-09 13:36:27
Autor: ń
Halo, czy pisze z nami milioner?
Data: 2017-12-09 13:41:47
Autor: ń
Halo, czy pisze z nami milioner?
Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

Data: 2017-12-09 15:15:46
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2017-12-09 o 13:41, ń pisze:
Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

Piszą, że wyrzucił 4 lata temu.
Mniej więcej wtedy czytałem o kimś, kto stary HDD odłożył na półkę i po chyba 10 latach stwierdził, skoro tak długo nie był mu potrzebny to znaczy, że już nie będzie i wyrzucił, a wkrótce spotkał informacje o tym, że bitcoiny podrożały i wtedy przypomniał sobie, że kiedyś dawno zapuścił jakiś program kopiący bitcoiny i ileś tam ich nakopał i zapomniał o temacie. Wtedy czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin był około 200$ co by się mniej więcej zgadzało.
Jeśli to ten sam przypadek (choć wtedy było o HDD a teraz o laptopie - ale to mogli piszący pokręcić) to jak kopanie było ponad 14 lat temu to może zwykły program na komputerze mógł tyle nakopać. Z tego co pamiętam co czytałem te kilka lat temu to bitcoiny jak kopał były za pojedyncze centy i on to potraktował jako ciekawostkę i zapomniał - w końcu 10 lat minęło. Jeśli to było jakoś adekwatne do kosztu wydobycia to te 7500 nie wydaje się jakimś nadzwyczaj wysokim wynikiem.
P.G.

Data: 2017-12-10 00:00:56
Autor: ń
Halo, czy pisze z nami milioner?
Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?
Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

-- -- -
czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin był około 200$ co by się mniej więcej zgadzało.
[...]
te 7500 nie wydaje się jakimś nadzwyczaj wysokim wynikiem.

Data: 2017-12-10 16:46:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Halo, czy pisze z nami milioner?

"ń" p0hpu4$5nv$1@node1.news.atman.pl

: Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?

Nie znam nikogo, kto by wykopał cokolwiek z BTC.

: Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

0. Algorytmy były inne -- choćby forki...
1. Mniej było kopaczy, więc więcej przypadało na jednego górnika.
2. Im mniej BTC na powierzchni, tym trudniej kopać.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-12-10 16:48:50
Autor: jg

https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/

--
jg

Data: 2017-12-10 14:17:26
Autor: turkowski
W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 16:48:51 UTC+1 użytkownik jg napisał:
> [...]

> Może inaczej: znacie kogoś OSOBIŚCIE, kto nakopał 7,5 tys. lub więcej?
> Czy algorytmy były kiedyś inne, niż teraz?

czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!
jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?! taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?! To możliwe?!

ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?! Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

Data: 2017-12-11 04:01:09
Autor: Budzik
Halo, czy pisze z nami milioner?
Użytkownik  turkowski@poczta.pl ...

czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!

duzo wiecej... To naprawde nie sa jakos mocno skrywane tajemnice.
Dysguglia?

jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?! taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?! To możliwe?!

satoshi

ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?! Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!

tak, bardzo małymi ułamkami

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Halo, czy pisze z nami milioner?