Halogeny Deszcz Mozna?

Data: 2011-02-05 20:18:41
Autor: Adam Płaszczyca
Halogeny Deszcz Mozna?
Dnia Fri, 4 Feb 2011 23:04:33 +0100, Kris napisał(a):

sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
przeciez to oslepia innych kierujacych
mozna ich uzywaC?

A przepisów nei łaska przeczytać? Przednich przeciwmgłowuch,niestety, można zgodnie z przepisami w czasie
dseszczu. Zreszt± IMO je¶li s± dobrze ustawione, to nei przeszkadzaj±. Natomiast kurwica mnie bierze na tych debili, którzy o¶lepiaj± tylnymi
przeciwmgłowymi...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-02-05 19:50:26
Autor: to
Halogeny Deszcz Mozna?
begin Adam PĹ‚aszczyca
Natomiast kurwica mnie bierze na tych debili, którzy oślepiają tylnymi
przeciwmgłowymi...

Mnie to oczywiście denerwuje, ale mimo najszczerszych chęci nie jestem sobie wstanie wyobrazić oślepienia przez tylne światła przeciwmgłowe...

Jak ktoś przed Tobą hamuje to też Cię oślepia?

Data: 2011-02-05 21:25:36
Autor: Adam Płaszczyca
Halogeny Deszcz Mozna?
Dnia 05 Feb 2011 19:50:26 GMT, to napisał(a):

Mnie to oczywi¶cie denerwuje, ale mimo najszczerszych chęci nie jestem sobie wstanie wyobrazić o¶lepienia przez tylne ¶wiatła przeciwmgłowe...

Jak kto¶ przed Tob± hamuje to też Cię o¶lepia?

Spróbuj zobaczyć co jest PRZED takim delikwentem, kiedy jedziesz
bezpo¶rednio za nim. --

Data: 2011-02-05 21:35:33
Autor: to
Halogeny Deszcz Mozna?
begin Adam PĹ‚aszczyca
Spróbuj zobaczyć co jest PRZED takim delikwentem, kiedy jedziesz
bezpośrednio za nim.

Może minimalnie utrudni, ale naprawdę minimalnie. Przecież to są zwykle żarówki 21W, w dodatku za czerwonym filtrem, a ich światło nie jest skupione.

Data: 2011-02-06 00:10:34
Autor: Adam Płaszczyca
Halogeny Deszcz Mozna?
Dnia 05 Feb 2011 21:35:33 GMT, to napisał(a):

Może minimalnie utrudni, ale naprawdę minimalnie. Przecież to s± zwykle żarówki 21W, w dodatku za czerwonym filtrem, a ich ¶wiatło nie jest skupione.

W większo¶ci przypadków uniemożliwi zobaczenie tego, co przed nim. --

Data: 2011-02-06 12:26:10
Autor: J.F.
Halogeny Deszcz Mozna?
On Sun, 6 Feb 2011 00:10:34 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A po co chcesz patrzec ? Odstep bezpieczny masz trzymac.

J.

Data: 2011-02-07 00:30:32
Autor: Adam Płaszczyca
Halogeny Deszcz Mozna?
Dnia Sun, 06 Feb 2011 12:26:10 +0100, J.F. napisał(a):

W większo¶ci przypadków uniemożliwi zobaczenie tego, co przed nim.

A po co chcesz patrzec ? Odstep bezpieczny masz trzymac.

Żeby wyprzedzić kapelusza. --

Data: 2011-02-05 21:59:58
Autor: Gabriel'wilk'
Halogeny Deszcz Mozna?
[...]

A do tego jezdnia jest mokra lub pada deszcz :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-02-05 22:15:32
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Halogeny Deszcz Mozna?
[...]

I jeszcze zdecydowanie trudniej zauważyć czy jeszcze jedzie, czy już hamuje

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-02-05 21:33:57
Autor: to
Halogeny Deszcz Mozna?
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
I jeszcze zdecydowanie trudniej zauważyć czy jeszcze jedzie, czy już
hamuje

To prawda, bo w wielu autach światła przeciwmgłowe i stopy to to samo i przy hamowaniu zapala się dodatkowo tylko to środkowe.

Data: 2011-02-06 12:39:07
Autor: Dykus
Halogeny Deszcz Mozna?
Witam,

W dniu 2011-02-05 20:50, to pisze:

Jak ktoś przed Tobą hamuje to też Cię oślepia?

Są samochody, gdzie z tyłu są bardzo mocne światła (zwykle diodowe) i strasznie oślepiają. Pamiętam, jak raz stałem wieczorem za takim na skrzyżowaniu, miał zapalone światła stop i migał kierunkowskazem. Opierając głowę, ręką przysłaniałem sobie oczy, tak dawało... :) Niestety, nie pamiętam co to za model.

Jak jest dookoła ciemno i ktoś blisko zahamuje z takimi światłami, to naprawdę może oślepić. Nie chcę wiedzieć, jak przeciwmgłowe tam świecą... ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-02-06 13:33:05
Autor: Kris
Halogeny Deszcz Mozna?

Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości news:iim18s$45c$1news.onet.pl...
[...]

dlatego kiedys z glowa montowana tylko w 3 sietle stop diody
teraz juz wszedzie

czas zaswiecenia diody i rekacji ludzkiego oka na te swiatlo
jest znacznie szybszy wiec zaoszczedzisz na przejechanej drodze bez
reakacji zanim mozgownica odbierze wlasciwy sygnal a ty wyknasz
swoje paniczne hamujace ruchy

Data: 2011-02-05 20:47:31
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Halogeny Deszcz Mozna?
[...]

Szczególnie jak "mgła" jest z widoczno¶ci± ponad 500m...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-02-05 21:25:04
Autor: Adam Płaszczyca
Halogeny Deszcz Mozna?
Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:47:31 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Szczególnie jak "mgła" jest z widoczno¶ci± ponad 500m...

Albo nie ma kompletnie mgły. Bo się skończyła 10km wczesniej.

Data: 2011-02-06 10:44:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
Halogeny Deszcz Mozna?
On 2011-02-05, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> wrote:

[...]

Nie, taka gęsta była dwie godziny i sto kilometrów wcze¶niej...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Halogeny Deszcz Mozna?