Hamburg: Niemiecka Europa szybszego plądrowania

Data: 2017-07-08 14:21:47
Autor: A. Filip
Hamburg: Niemiecka Europa szybszego plądrowania
"Okolica wygląda jak podczas wojny domowej". Nowy bilans niespokojnej nocy w Hamburgu
08 lipca 2017, 10:08
[...] Podczas zamieszek splądrowano okoliczne sklepy, w tym jeden z
supermarketów. Uszkodzone zostały bankomaty, powybijano szyby w
lokalach znajdujących się na parterze. - Okolica wygląda jak podczas
wojny domowej - ocenił komentator telewizji N24. [...]

Przecież Merkel chciała dobrze (także teraz) tylko wyszło "jak zwykle"!

--
A. Filip

Data: 2017-07-09 07:14:01
Autor: Bene Natus
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jesteś aż tak naiwny? Przecież ci "demonstranci" to bojówki opłacane przez
Putina a byc może i przez PiS!

CL

Data: 2017-07-09 04:00:50
Autor: Zenek Kapelinder
Hamburg: Niemiecka Europa szybszego plądrowania
popros pizdziak o dodatkowe elektrowstrzasy.

Data: 2017-07-09 04:08:09
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 9 lipca 2017 13:00:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
popros pizdziak o dodatkowe elektrowstrzasy.

===
Eee tam.. Facet se jaja tylko robi. No bo przeca aż tak głupim nie da się być :))

Data: 2017-07-09 14:13:10
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

Można! ;-)

https://pl.wikiquote.org/wiki/Albert_Einstein
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do
tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości."

--
A. Filip

Data: 2017-07-09 15:40:20
Autor: Bene Natus
Zenuś był w Hamburgu?
W pijackim szale i rozpaczy po utracie ukochanej wyłupiastej zdemolował pół miasta! Nasz zuch!

CL

Data: 2017-07-09 06:50:00
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś był w Hamburgu?
Wymysl pizdziak cos swojego bo na razie za plagiatora robisz. Tak wiem, w twoim przypadku pizdziak okreslenie "wymysl" jest potwornym przeszacowaniem mozliwosci.

Data: 2017-07-09 14:26:17
Autor: A. Filip
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

KTO w "mainstreamie" to powiedział? :-)

"Putin&Kaczyński" mogli to "podkręcić".  *Nic* nie musieli robić żeby
jakieś zamieszki były.  Wystarczyła prawdziwa gotowość kraju Merkel
tylko na lepsze scenariusze.

--
A. Filip

Data: 2017-07-09 20:16:07
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> wojny domowej - ocenił komentator telewizji N24. [...]

Przecież Merkel chciała dobrze (także teraz) tylko wyszło "jak zwykle"!

Wydawało mi, że protesty anarchistów są na zachodzie od wieków a tu proszę
pojawił się ktoś dla kogo jest to nowość :DDDDDDD

Dodajmy jeszcze że ci anarchiści to nie muzułmania a biali - no to teraz nie
wiem jak to wytłumaczyć :DDDDDDDDDDDDD

Kiedy ciebie odhibernowano? :DDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-09 21:25:45
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

pojawił się ktoś dla kogo jest to nowość :DDDDDDD

Dodajmy jeszcze że ci anarchiści to nie muzułmania a biali - no to teraz nie

Czyli dla ciebie Merkel to kretynka która "zapomniała" o tradycyjnych
protestach anarchistów?  Bo zrobiła szczyt G20 w dużym mieście
(Hamburgu) zamiast w jakiejś "Pipidówce" do której można by nie dopuścić
(licznych) demonstrantów

--
A. Filip