Hamilton X-Wind

Data: 2010-12-06 06:36:08
Autor: teston !
Hamilton X-Wind
Kolega, który kiedyś latał, mówił że takich przyrządów się już nie
używa, ale może ktoś z Was mógłby łopatologicznie wyjaśnić, jak używa
się tego suwaka do obliczania poprawek na wiatr we wspomnianym
zegarku ?

T.

Data: 2010-12-06 16:05:04
Autor: Piotrp_de
Hamilton X-Wind
Kolega, który kiedy¶ lata³, mówi³ ¿e takich przyrz±dów siê ju¿ nie
u¿ywa, ale mo¿e kto¶ z Was móg³by ³opatologicznie wyja¶niæ, jak u¿ywa
siê tego suwaka do obliczania poprawek na wiatr we wspomnianym
zegarku ?

http://www.uhrzeit.org/doc/produkte/H77616533_Anleitung.pdf

Pozdrawiam Piotr

www.piotrp.de

Data: 2010-12-06 23:44:36
Autor: teston !
Hamilton X-Wind
Dzięki, mam tę instrukcję. Problem w tym, że nie jestem niestety
pilotem, więc nie mając pojęcia o nawigacyjnym trójkącie prędkości czy
deklinacji magnetycznej ciężko mi załapać tę ideę zwłaszcza, że mój
angielski też już mocno zardzewiał.

T.

Hamilton X-Wind