Hamowanie silnikiem a dwumasa

Data: 2016-09-26 22:39:12
Autor: Mateusz Bogusz
Hamowanie silnikiem a dwumasa
Jakis czas temu ktos pisał o poprawnym hamowaniu silnikiem - czyli hamujemy
schodzimy do obrotów rzedu 700-800 obrotów i wduszamy sprzegło.

Ja tak nie jeżdżę.

Z drugiej strony pytałem ostatnio: jak jezdzic zeby nie zuzywac dwumasy.

To element eksploatacyjny, będzie się zużywać choćbyś stał autem i nie jeździł.

I tam z kolei pojawiło sie stwierdzenie, ze własciwie niekorzystne jest
kazde złączenie skrzyni z silnikiem na biegu przy obrotach mniejszych niz
2000rpm.

No to jak jazda samochodem jest niekorzystna dla elementu, to musisz zdecydować na czym Ci bardziej zależy :-)

Jak jedno połączyć z drugim?

Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?

Nie strzelać ze sprzęgła i nie dusić na 5-tym biegu przy 50km/h, to podstawa.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-09-27 18:00:05
Autor: Budzik
Hamowanie silnikiem a dwumasa
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

Z drugiej strony pytałem ostatnio: jak jezdzic zeby nie zuzywac dwumasy.

To element eksploatacyjny, będzie się zużywać choćbyś stał autem i nie jeździł.

Moze sie zuzyc po 100 tysiacach a moze po 300. To spora róznica.

Hamowanie silnikiem a dwumasa