[ASB] Hamowanie silnikiem poprzez redukcjÄ™

Data: 2010-07-29 20:21:52
Autor: KiG
[ASB] Hamowanie silnikiem poprzez redukcjÄ™

Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał:

zawsze na zjazdach redukowałem ASB do trójki (czasem dwójki) i tak jechałem nie chcąc na dłuższą metę spalić hamulców.

Jakie jest wasze zdanie. Czy takie ostrzejsze hamowanie silnikiem ma negatywny wpływ na ASB?

Po coś biegi są i możliwość ich załączenia w ruchu również. Należy z nich korzystać. Ja w górach przy zjazdach redukuję i się nie przejmuję.

--
KiG

Data: 2010-07-29 20:37:03
Autor: Brzezi
[ASB] Hamowanie silnikiem poprzez redukcjê
czw, 29 lip 2010 o 20:21 GMT, KiG napisa³(a):

U¿ytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisa³:

zawsze na zjazdach redukowa³em ASB do trójki (czasem dwójki) i tak jecha³em nie chc±c na d³u¿sz± metê spaliæ hamulców.

Jakie jest wasze zdanie. Czy takie ostrzejsze hamowanie silnikiem ma negatywny wp³yw na ASB?

Po co¶ biegi s± i mo¿liwo¶æ ich za³±czenia w ruchu równie¿. Nale¿y z nich korzystaæ. Ja w górach przy zjazdach redukujê i siê nie przejmujê.

Wystarczy przeczytac instrukcje obslugi, tam na 99% bedzie napisane o tym,
aby przy jezdzie w gorach/ciagnac przyczepe ustawic odpowiednio selektror na 4/3/2/1

Pozdrawiam
Brzezi

[ASB] Hamowanie silnikiem poprzez redukcjÄ™