Hamownia w Warszawie lub okolicach?

Data: 2009-04-21 19:46:17
Autor: de Fresz
Hamownia w Warszawie lub okolicach?
On 2009-04-21 19:26:15 +0200, "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> said:

Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,
bo na googlach ostatni post jest z 2004 roku, wiec moze cosik sie zmienilo.

Ze 2 lata temu dobrze robili w PolandPosition, ale wtedy trzymał nad tym pieczę Tomek Kędzior, którego już tam nie ma. Free&Fun właśnie otworzyło własną (czy na dniach ma otworzyć) i zupełnym przypadkiem szefem od strojenia jest tam... Tomek Kędzior ;-) Nie wiem czy chcesz być króliczkiem doświadczalnym, ale TK to poniekąd jednak solidna marka, jeśli idzie o strojenie motocykli.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Hamownia w Warszawie lub okolicach?