Hamownia w Warszawie lub okolicach?

Data: 2009-04-22 06:37:42
Autor: doktorski
Hamownia w Warszawie lub okolicach?
On 21 Kwi, 19:26, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:

Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,
Nie wiem czy dobra technicznie ale napewno dobra cenowo, bo za darmo.

http://www.libertymotors.pl/serwis/hamownia_gratis!!!-promo17.html

cieszesiezemoglempomoc.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-04-22 07:21:33
Autor: artur.zabronski
On 22 Kwi, 15:37, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nie wiem czy dobra technicznie ale napewno dobra cenowo, bo za darmo.

Dzwoniłem przed chwil± i dowiedziałem się że promocja _jeszcze_ nie
jest aktualna i trzeba dzwonić co jaki¶ czas i się dowiadywać,
niestety nikt nie był w stanie powiedzieć czy nadal to będzie darmowe..

--
Artur

Hamownia w Warszawie lub okolicach?