Hamujecie ze sprzęgłem czy bez ?

Data: 2016-06-02 19:24:48
Autor: ąćęłńóśźż
Hamujecie ze sprzęgłem czy bez ?
Myślałem, że na egzaminie to egzaminują, no ale w miniówie na egzaminy nie chodziłem ;-)
Najpierw hamulec.
Nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek normalnej sytuacji, żeby najpierw sprzęgło, chociaż sa tacy kierownicy, co jak z daleka widzą, że będzie czerwone, to wciskają sprzegło (bez hamulca), wrzucają na luz i na luzie dojeżdżają rozpędem (i tu ewentualnie hamulec na koniec).
Samochód na luzie jest niebezpieczny, tak generalnie (z różnych przyczyn), więc nie polecam powyższej "techniki". Choć jak silnik zgaśnie z braku paliwa, to jest niezastąpiona ;-))

-- -- -
na egzaminie ucza ze najpierw

Hamujecie ze sprzęgłem czy bez ?