Hamulce Tektro Auriga Comp

Data: 2009-07-26 13:48:03
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "kundzia Pindzia" <kundziapindzia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4h5jc$cqu$1inews.gazeta.pl...
Mam hamulce tarczowe Tekstro Auriga Comp. Chcę je rozebrać i zobaczyć co jest
w środku i dlaczego tak wyją i w związku z tym mam pytanie do doswiadczonych w
tej kwestii czy muszę zwrócić na coś uwagę zeby np nie wylał się olej albo
zeby czegoś nie popsuć? Nigdy tego nie robiłem i trochę się boję aczkolwiek
sprawy śrubkologiczno-techniczne nie są mi obce.

LOL Weź to zostaw jak nie ma pojęcia o co chodzi bo krzywde sobie zrobisz a bez zestawu do odpowietrzania klamki będzie problem żeby usunąć powietrze.

Wyżej ci podpowiedzieli co możesz zrobić zeby walczyć z wyciem.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Hamulce Tektro Auriga Comp