Hamulce Tektro Auriga Comp

Data: 2009-07-26 19:23:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

Mam hamulce tarczowe Tekstro Auriga Comp. Chcę je rozebrać i zobaczyć co jest
w ¶rodku i dlaczego tak wyj± i w zwi±zku z tym mam pytanie do doswiadczonych w
tej kwestii czy muszę zwrócić na co¶ uwagę zeby np nie wylał się olej albo
zeby czego¶ nie popsuć? Nigdy tego nie robiłem i trochę się boję aczkolwiek
sprawy ¶rubkologiczno-techniczne nie s± mi obce.

Nowe?
Je¶li tak to od razu reklamuj.

zyga

Data: 2009-07-26 20:14:17
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4i2a4$4r3$1news.interia.pl...

[...]

Co niby ma reklamować jak pojęcia o tym nie ma? Że klocki wyj±? Kto Ci uzna tak± reklmację? MOŻE w samochodzie.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-26 22:11:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

[...]

Kolega kupił ostatnio krossa. Po 2 tygodniach zaczęły strasznie wyć, strasznie jak stare zdezelowane canti. Widać było delikatny wyciek.
Pojechał, wymienili.

zyga

Data: 2009-07-27 07:58:50
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4ic4u$fln$1news.interia.pl...

[...]

A gdzie autor napisał o wycieku bo ja nie kojarzę.

Data: 2009-07-27 15:39:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

[...]

Koledze wyciek był przyczyn± wycia.

zyga

Data: 2009-07-27 15:36:44
Autor: Jan Srzednicki
Hamulce Tektro Auriga Comp
On 2009-07-27, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Co niby ma reklamować jak pojęcia o tym nie ma? Że klocki wyją? Kto Ci uzna taką reklmację? MOŻE w samochodzie.

[...]

Koledze wyciek był przyczyną wycia.

A może wycie było przyczyną wycieku?

Drogi preclu, zepsuł się nam zyga i nie wiem, gdzie go reklamować.
Paragon gdzieś się zgubił.

Data: 2009-07-27 16:33:10
Autor: Jan Srzednicki
Hamulce Tektro Auriga Comp
On 2009-07-27, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Przecież od zawsze podejrzewasz hydrauliki o samo zło, więc o to na
pewno teĹĽ. ;)

Data: 2009-07-27 18:53:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

[...]

Gdzie, kiedy?
Ja tylko piszÄ™, ĹĽe to rozwiÄ…zanie mi nie odpowiada.

zyga

Data: 2009-07-27 21:49:14
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4k9i0$ivi$3news.interia.pl...

[...]

Tak mu sie wydaje czy tak mu powiedzieli? Tarcza wpada w wibracje to wyje niezależnie od tego czy leje się na ni± płyn czy nie.

Data: 2009-07-27 21:51:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

[...]

Kłerwa, przy hamowaniu, nawet przy małej prędko¶ci!
:>

zyga

Data: 2009-07-27 21:57:04
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4kvbu$cuo$1news.interia.pl...
[...]

Mów co chcesz ale nie wmówisz mi, ze tarcza wpadała w wibracje od paru kropli tłustego płynu :)

Data: 2009-07-27 21:59:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulce Tektro Auriga Comp

[...]

Ja nic nie mówię, piszę.
Klocki musiały być całe zwilżone, a by je przepalić, musiałby z jakiej¶ większej górki zjechać.

Piasta błyszczała od wycieku.

zyga

Data: 2009-07-27 22:00:56
Autor: kml
Hamulce Tektro Auriga Comp

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4kvql$cuo$3news.interia.pl...

[...]

Powiem tak: ja bym stawiał na tzw "zasrany urok" plus wyciek. Bez względu na to co było bezpo¶redni± przyczyn± najważniejsze, że mu dali nowe :)