Hamulce cantilever i nazwa blaszki

Data: 2011-08-03 20:34:11
Autor: Maciek
Hamulce cantilever i nazwa blaszki
Witam

Czy ktoś biegły w terminologii hamulcowej powie mi jak nazywa się ta
blaszka w hamulcach typu cantilever, która trzyma pancerzyk linki?
Chodzi mi o blaszkę, która zamocowana była chyba zazwyczaj na sztycy
kierownicy, dochodził do niej pancerz linki od klamki hamulcowej, a w
dół schodziła już tylko goła linka do hamulców. Może da się taką blaszkę
gdzieś jeszcze kupić, tylko o co pytać, nie opisując całej budowy
hamulców cantilever? :-)

Maciek

Data: 2011-08-03 20:53:02
Autor: Krzysztof Naworyta
Maciek napisał(a):

[...]

a może zamiast przelotki, takie coś:
http://allegro.pl/tuning-hamulcow-typu-cantilever-i1749770359.html

(nie znam się)

--
KN

Data: 2011-08-03 21:06:57
Autor: Titus Atomicus
Hamulce cantilever i nazwa blaszki
In article <4e3994ae$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>,
 Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

[...]

Wg zbooya - strzemiaczko...
HTH
TA

Data: 2011-08-04 13:35:13
Autor: Titus Atomicus
Hamulce cantilever i nazwa blaszki
In article <Titus_Atomicus-2FDA44.21065703082011@newsfeed.onet.pl>,

> [...]

> dół schodziła już tylko goła linka do hamulców. Może da się taką blaszkę
> gdzieś jeszcze kupić, tylko o co pytać, nie opisując całej budowy

Wg zbooya - strzemiaczko...
HTH
TA

OOOOps. pudlo, rzecz jasna. Dopiero teraz doczytalem.

TA

Data: 2011-08-04 11:20:56
Autor: Coaster

http://www.sheldonbrown.com/harris/cable-hardware-brake.html#centerpull

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-08-04 06:39:08
Autor: PeJot
W dniu 2011-08-03 20:34, Maciek pisze:
[...]

To jest wieszak linki, czasem zalega po SRach. Przedni gdzieś mi jeszcze zalega, ale nie pamiętam na jaki wymiar sztycy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-08-05 13:10:48