Hamulce cantilever i nazwa blaszki

Data: 2011-08-03 21:06:57
Autor: Titus Atomicus
Hamulce cantilever i nazwa blaszki
In article <4e3994ae$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>,
 Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Witam

Czy ktoś biegły w terminologii hamulcowej powie mi jak nazywa się ta
blaszka w hamulcach typu cantilever, która trzyma pancerzyk linki?
Chodzi mi o blaszkę, która zamocowana była chyba zazwyczaj na sztycy
kierownicy, dochodził do niej pancerz linki od klamki hamulcowej, a w
dół schodziła już tylko goła linka do hamulców. Może da się taką blaszkę
gdzieś jeszcze kupić, tylko o co pytać, nie opisując całej budowy
hamulców cantilever? :-)

Wg zbooya - strzemiaczko...
HTH
TA

Data: 2011-08-04 13:35:13
Autor: Titus Atomicus
Hamulce cantilever i nazwa blaszki
In article <Titus_Atomicus-2FDA44.21065703082011@newsfeed.onet.pl>,

> [...]

> dół schodziła już tylko goła linka do hamulców. Może da się taką blaszkę
> gdzieś jeszcze kupić, tylko o co pytać, nie opisując całej budowy

Wg zbooya - strzemiaczko...
HTH
TA

OOOOps. pudlo, rzecz jasna. Dopiero teraz doczytalem.

TA

Hamulce cantilever i nazwa blaszki